T0mmen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hei. Jeg holder for tiden på å tittet litt rundt etter ny bil. Og jeg er vell ganske svak for Golf enda, så regner med det blir en G3. Har hadd 2 G2 før, men prøver en G3 denne gangen:) Så fant jeg en spesiell en på autodb.no her en dag. Denne så veldig intressang ut. Min neste bil skal være diesel, så denne passa mitt i blinken! Men, lurer på om det er noen her inne som har noen kjennskaper til denne Golfen? Bakgrunne til denne kjerra? Prosjek tråd på BF? Hvordan tilstand den er i osv? Premiert? Takker for alle svar.. Mvh Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er vel gode gamle Gullet dette her. Prosjekttråd Vet ikke om det er den samme som selger den nå. Bilen er vel premiert, men les tråden du, det meste står nok der. Pen bil forresten! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er ikke han fra Brandbu som selger nå.. Den har forøvrig ligget en stund ute på AutoDB.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Vet den har ligget ute en stund. Dette pga useriøs kjøpere sier han, og folk som ombestemmer seg. Har snakka så vidt med ham. Har sinnsykt lyst på denne..Den er clean også, noe jeg er ute etter:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fin bil =) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 er det låv å ikke ha blinklys framme? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 er det låv å ikke ha blinklys framme? Han har vel blinklys foran, så vidt jeg kan se. Men Golf IV-stil, hvilket betyr at blinklysene ligger i lyktene :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 _Dude| hadde den før, og OnkelG ellerno sånt er det som skal selge den nå.. Tråd om den her og onkel G sin salgstråd Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Han har vel blinklys foran, så vidt jeg kan se. Men Golf IV-stil, hvilket betyr at blinklysene ligger i lyktene :) aha, så dom kan man ver:p kansje domt å spørre om dette på golf-forumet, men noen son vet om det finst lykter til vento me blinkers inni? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Den bilen skal visstnok være i shabby forfatning nå. En jeg kjenner var å så på den, og da var skjermbuene bulkete og jævlige og hadde vel noen bulker andre steder. Han hadde egentlig tenkt på å kjøpe, men ombestemte seg brått da han fikk se hvordan bilen så ut i virkeligheten. Var mer som ble nevnt som var feil med bilen, men husker desverre ikke hva det var. Men ser jo bra ut på bilder da om ikke noe annet:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Magnus Lillebekk Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 bilen er ikke på sitt fineste i skrivende stund men den blir bra til sommeren.....DET LOVER JEG :D Begynner til uka med motor og gir, videre blir det nytt exos og litt annet stasj. Nye felger som blir antrasitt grå. Color consept inredning. Mvh. Lars M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg