JROdden Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Hola...endelig fått bytta ut det stygge slitte orginalrattet og her er et bilde... det ligger også mer bilder av det på hjemmesiden min Siter -jr @ jro alfakrøll rangerbox.net Polo 1.0 50hk, 0-100 i løpet av formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JROdden Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Ja, helt klart... får nesten følelsen av bedre veigrep og...som jo er litt skummelt siden du faktisk bare har bedre rattgrep :D Siter -jr @ jro alfakrøll rangerbox.net Polo 1.0 50hk, 0-100 i løpet av formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Fantastisk fint ratt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by JROdden Hola...endelig fått bytta ut det stygge slitte orginalrattet og her er et bilde... det ligger også mer bilder av det på hjemmesiden min Var et vannvittig pent ratt:) Passet veldig fint inn i bilen Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Meget pent ratt,måtte du hoste ut mange lapper for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JROdden Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Kostet meg 2200,- inkl nav levert på døra :D Siter -jr @ jro alfakrøll rangerbox.net Polo 1.0 50hk, 0-100 i løpet av formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Hmmm.....ser ut som en stor kringle dyppet i ketchup.....puke Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 "Houston, we have a problem..." Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by JROdden Hola...endelig fått bytta ut det stygge slitte orginalrattet og her er et bilde... det ligger også mer bilder av det på hjemmesiden min Jeg må si jeg blir mer og mer overrasket over hva folk helt ukritisk dytter inn i bilene sine, og synes er pent.. Det der er vel nesten like ille som det romskiprattet en eller annen her skulle ha, med turteller og alt. Kondolerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Jeg må oxo si jeg ville valgt en anna ratt, men "alt" er bedre enn standard. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Ascona Jeg må si jeg blir mer og mer overrasket over hva folk helt ukritisk dytter inn i bilene sine, og synes er pent.. Det der er vel nesten like ille som det romskiprattet en eller annen her skulle ha, med turteller og alt. Kondolerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Hvor mange ganger skal du bruke det teite bildet, MrHappy? Enig med Ascona, forferdelig ratt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 har egentlig aldri likt MOMO Apache, men det så faktisk bra ut.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 MOMO i min 200 og. BTW det Apache rattet er ikke like skrikende i virkeligheten som på bildet. Han har bare tatt bildet litt for nært. Ser egentlig veldig bra ut i en rød bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Er bilen rød? Får nesten det inntrykket av dørkarmen. Er bilen rød kan det hende rattet passer bra til bilen hvis man ser det utenifra. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg