j0k3r Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 alladins kebab er digg:D hadde ikke oddi(z) cagiva? Jo det stemmer det.. Og vil vel tørre å påstå at turen over heia, altså til Notodden, vil føre til at du ser ganske mange flere biler som kjører rundt, og mye mere uteliv ja.. :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hehe. Nei men det blir vel kult å komme nedover :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Så deg i byen flere ganger i kveld. Hilste på deg på esso forresten, kjører en blå calibra, relativt orginal stand.. rå bil du kjører! hva er det du har i frontruta? men fy faen så mange fæle biler det var ute i kveld! hva faen er det med volvo 240 med alu-vinge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Jeg flyttet som sagt hit i går, kjørte 200 mil ifra nord norge og hit. Det jeg hadde i frontruta var enn gps sak, som jeg ennå ikke hadde tatt ut av bilen. Kan stemme det, men så ikke noe hilsning, så beklager om jeg virket veldig overlegen..:p Ja jeg så typer stylede volvoer jeg aldri før har sett. Volvoer med DIIIGRE alu vinger. Var ikke helt min smak da.. Men folk får da bare styre. hehe. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hvor er det egentli dere kjører henn dere som loder? jeg kjørte liksom litt rundt sentrum. Ned der ved esso eller hva det var, opp mot rundkjøringa, kjørte av til høyre, opp den bakken, bort til den ENORME fartsdumpen og videre bort til esso. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ja virker som du har finni den mest vanlige ruta og kjøre ja.. Hehe.. Så deg på fredag, ned den bakken ved kirka der, mot sentrum.. Rakk ikke hilse før du var forbi, men var meg som gikk med ei blond jente der.. Du så hvertfall mot vårs.. Hehe.. De stylede volvo'ne med alu vinger har jeg faktisk ikke sett før, og så dem ikke på fredag heller.. Tror ikke de er her fra byen..? :wonder Og var forresten en jævli fin bil du hadde der ja! :pray Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hehe. Takker for det :) Blir det noe kjøring i dag da?:) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Volvoer med DIIIGRE alu vinger, jeg skjønner ikke folk skal med braathens vinge på en 240?,hehe!! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 haha :P spørs om det hjelper så mye med alu-vinge der.. downforcen på 240 blir vel ikke særlig forbedra uansett hva man gjør.. eVicez: kommer vel til å kjøre litt i 9-10 tiden i kveld. kanskje vi sees da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 jepp, blir vel å rulle nedover i den tiden jeg og :) God knall :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Så deg jeg og. Når jeg var på vei hjem. Ikke akkurat vanskelig og se di blå lysa dine:D Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hehe. Engleøynene mine er kule :D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Volvoer med DIIIGRE alu vinger, jeg skjønner ikke folk skal med braathens vinge på en 240?,hehe!! er vel smak å behag det da vel Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er selvfølgelig det Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 er vel smak å behag det da vel Nei tror faktisk 240 med thorsov vinge er unntaket som bekrefter regelen! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg