lowpaz Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei, har litt lyst til å bytte ut høyttalerne i framdørene, noen som vet hvilke høyttalere som passer i orginalhullene på 240? har også lyst på noen litt større, men hvordan blir det? noen med erfaring? Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hifi-klubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 dra på torshov... der har de noen som passer i døra di. trot det er 4''.. Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 http://www.ljudia.no Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 http://www.mds.se Noen som vet hvor store som det er plass til i framdørene? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 De er bare å lage seg en "spacer ring" da får du lett inn 5 1/4" i holet, har el-vindu på min å dr går d akurat.. bare å lage et passende hol i ei kryssfiner el sponplate.. gjort på 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 http://www.eikensbilstereo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 De er bare å lage seg en "spacer ring" da får du lett inn 5 1/4" i holet, har el-vindu på min å dr går d akurat..bare å lage et passende hol i ei kryssfiner el sponplate.. gjort på 2. denne varianten funker ypperlig! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowpaz Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 denne varianten funker ypperlig! Hva med de som ikke har el-vinduer? går det da? Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hva med de som ikke har el-vinduer? går det da? hadde ikke el-vinduer j... funka ypperlig for det... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Orginal størrelse er 4". Dette er selvsagt det enkleste, bare å dytte inn ett sett med litt mere guffe (og noe som ikke er 20 år gammelt! Hehe ;) ) Men hvis du er litt intressert i lyd vil jeg annbefale og lage en spon-ring for å få inn 5,25". Dette gir mere guffe ettersom det er større elementer. Hvis du går for 5,25" må du belage deg på litt arbeid. SELVSAGT; hvis du bare vil skru det på så de står der tregner du ikke sette av så veldig mye tid, men monteringen har veldig mye å si på lydkvaliteten du får ut av høytalere. At monteringen er tett er ekstremt viktig, og det skal også sitte ekstremt godt. Løse høytalere blir ødelagt. Så... Som vanlig er det hva man gjør det til! ;) Men skal du først montere høytalere vil jeg annbefale å legge litt arbeid i det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 noen som har bilder av døra med "ringer" i 5,25" etter ferdig bygd? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 her har du et bilde av hvordan jeg har gjort det i ene bilen min: 5,25" dørhøytaler samt med løs diskant på dashbordet, og et dårlig bilde av hvordan jeg bygget dørhøytaleren ut.. noen som har bilder av døra med "ringer" i 5,25" etter ferdig bygd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 OT: er det vodka flaske i dørlomma på høyre side deR? :D Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ser slik ut ja, frynsegode med tanksen!:) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg