hvolsdal Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har funnet ut att viften min i bilen ikke fungerer som den skal, når jeg vrir om nr. 1.2.3 så går viften i forskjelige hastigheter. men der er kun Minimalt med luft som kommer i kupèn. samme når jeg forandrer hvor luften skal komme ut så skjer der ingenting. Det kommer kun luft uansett hvor jeg har stillet, der med framruten og de to andre på sidene, ikke der man kan bøye opp og ned og stende. Noen som kan hjelpe meg med problemet? MVH Siter Corsa A 1.4i 90mod! Solgt! Corsa A 1.4i 91mod! Høggern! Sierra Sedan 89mod 2.0clx! Solgt! BMW 318i 92mod. Vraket. solgt! Sierra sedan 92mod. clx. Rød. solgt! Sierra sedan 92mod. clx. Grå Solgt! Audi 100 91mod 2.3E. Solgt! BMW 318is 92mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 For å se om alt er som det skal være med varmebatteriet skal du skjekke om stagene på høyre side på viftehuset under panseret beveger seg. Få en til å vri på bryteren men du ser om du får fult utslag på de hvite stagene. Regulering av vuften hit og dit er et stag som sitter god plasert mitt inne i "daschen". Du må skru ut hanskerommet for å komme til der. Samme prosedyre som over. Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ved vifta, eller ettere sagt på selve viftehuset er det et stort spjeld, sjekk om dette er lukket. Er på den siden som er mot batteriet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg