^RaNGuS^ Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Lurer på hvordan jeg skal montere m3 leppa på bakfangeren.. Må jeg av med hele fangeren da eller går det an å ta av nedre del uten? Har ryggesensorer så håper at jeg slipper å demontere hele driten.. Noen som har erfaringer med dette som kan hjelpe meg? Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jeg monterte slik på min. Du tar av den sorte listen under fangeren, og setter m3 leppen inn der hvor den var. Enten 2 skruer på hvert hjørne eller noe. Skal være en enkel greie. Bakfangeren må ikke av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hvordan bmw 3 serie har du? om det er e36 så er det en skrue i hver ende på den nederste lista.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hvordan bmw 3 serie har du? om det er e36 så er det en skrue i hver ende på den nederste lista.. Stemmer, jeg tok høyde for at det var e36 du snakket om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja det er en 97mod e-36 :) Hadde den på grav i sted så da fant jeg de 2 skruene! Men den lista som er over der igjen er jo ikke lakkert den heller... Vet noen hvordan jeg får av den? Gidder ikke ta av hele driten :P Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja det er en 97mod e-36 :)Hadde den på grav i sted så da fant jeg de 2 skruene! Men den lista som er over der igjen er jo ikke lakkert den heller... Vet noen hvordan jeg får av den? Gidder ikke ta av hele driten :P en org e36 fanger har to deler.. den lille eksoslisten og resten av fangeren.. må nok ta av hele om du skal lakkere hele.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 En org. fanger er i 3 deler.. Først den lakkerte delen, så en nedre del før leppa kommer... Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 hvem som selger m3 leppe bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 En org. fanger er i 3 deler.. Først den lakkerte delen, så en nedre del før leppa kommer... ja, men den delen som ikke er lakkert kan vel ikke skrus av den som er montert? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Det jeg lurer på Elgen :) Gidder ikke å ødelegge noe heller skjønner du :P Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Husk at org M3 diffusor ikke passer på org fanger som ikke er m-tech/m3. Man må kjøpe noe rieger eller.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg