int Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Driver å tenker på å kjøpe nye frontlykter til golfen, med angel eyes. Men er usikker på om jeg skal gå for de med svart bakgrunn, eller de med chrome. Noen som har bilder av sølvgrå golf med svarte lykter? evt kan gjøre en psmod... på Hamargolfen syntes jeg det passer veldig bra med svarte lykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Kan bli kult det :D Vet ikke om dette er fargen du har, men fant iallefall et inspirasjonsbilde.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Dette var en groooom golf assa! NICE FARGE! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hmm, den golfen var litt mer gjennomført grå/svart enn min sølvgrå men, var nice. Fortsatt heftig usikker :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Forøvrig sånn her bilen min er fra foran nå: Skal bytte hele fronten innen en uke eller to, men det der er i hvertfall fargen, og er usikker på om svarte lykter passer inn, skiller seg kanskje litt mye ut, når resten av bilen er ganske gjennomført sølvgrå/chrome... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg har sølv Golf (MK3, men) og har sorte angel eyes. Syns det er MYE penere enn vanlig chrome, og gjør seg svært godt i kontrast med en sølvfarga bil.. Bilder av min; http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/Golf%20III/angeleyes/ (bildegalleri) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hmm... vurderes sterkere nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Mon tro om dette kan hjelpe deg da.... :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 på sølv bil er chormoe veldig fint... MEn om du velger svart vil det oxo se utrolig RÅTT UT!;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det hele går på om du liker kontraster eller ikke spør du meg... Med Mørke lykter vil du få et mer aggresivt look en dersom du velger Chrome som vil gi mer clean look. Har slitt veldig for å bestemme meg selv angående dette så jeg skjønner du sliter.... Mitt tips ville dog vært sorte hovedlykter, men; Your car, Your rules! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hva ble det til med de lyktene dine? er litt spent, for har ikke bytta frontlykter selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Mulig jeg er slem nå int, men jeg avslører.. Hehe.. Det ble chrome angel eyes.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 bilder!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Du må jo tenke på om du skal gjennomføre sølv/krom eller sølv/sort? F.eks ha sorte felger/grill/baklykter etc. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Mulig jeg er slem nå int, men jeg avslører.. Hehe.. Det ble chrome angel eyes.. haha, neida det er greit :) Gjennomfører bilen i sølv/chrome så droppa det med svarte lykter i første omgang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg