Vebjørn Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Tenkte jeg skulle gjøre som mange av dere har gjort her inne.. Montere dioder istede for d grønne ekle lyse inni mondeoen. Men nå er greia d at jeg er ikke så flink med disse diode greiene med tanke på størrelse osv. Dermed lurte jeg på hvordan dioder jeg trenger å hvor mange? Så lurer jeg også på og det finnes en "stor" diode som jeg kan bruke i Coupè lyse? Sånn at jeg får et skarpt blått lys i taket.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 http://www.lysdioden.com Bestill 3mm blå dioder, tror du skal ta de svakeste, eller der omkring. De på 3mm passer i knappene til vindusheisene og traction control. Det er to andre tråder her hvor det er utførelig beskrevet hvilke dioder som skal hvor, og hvordan de monteres :) Tror det var prosjekttråden til Racing_ også min. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Takker! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 [quote name=twinflower Tror det var prosjekttråden til Racing_ også min.[/quote] Stemmer nok det =) Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Stemmer nok det =) hei Racing_ lurte på om du kunne ta deg tid til å skrive opp alle de delene du brukte når det gjelder blå interiørbelysning, slik at det blir mye lette for oss andre som ønsker det samme dritfete lyset som du har, tenker da på hva slags dioder og antall dioder du brukte, hvis det ikke er for mye arbeid for deg da. veldig takknemlig hvis du hadde giddet å gjøre det. Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hei Racing_ lurte på om du kunne ta deg tid til å skrive opp alle de delene du brukte når det gjelder blå interiørbelysning, slik at det blir mye lette for oss andre som ønsker det samme dritfete lyset som du har, tenker da på hva slags dioder og antall dioder du brukte, hvis det ikke er for mye arbeid for deg da. veldig takknemlig hvis du hadde giddet å gjøre det. Heisann. Har lenge tenkt på å gjøre det siden det er så mange som spør. Skal sette meg ned å lage ei fullstendig liste over hvor store dioder og antallet jeg brukte. Skal sette meg ned nå=)...så kommer det etterhvert. Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Heisann.Har lenge tenkt på å gjøre det siden det er så mange som spør. Skal sette meg ned å lage ei fullstendig liste over hvor store dioder og antallet jeg brukte. Skal sette meg ned nå=)...så kommer det etterhvert. hjertelig takk Racing_ ser frem til når listen kommer, du gjør det mye enklere for oss andre her ( spesielt meg Da ) hehe Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hjertelig takk Racing_ ser frem til når listen kommer, du gjør det mye enklere for oss andre her ( spesielt meg Da ) hehe Heheh... Har begynt med listen, så den kommer vel i morgen =) Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Gleder meg;-D <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 JAmmen d hørtes kjempe bra ut Racing_ ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 jeg må få gjort dette jeg også. det ser jo så mye fetere ut. er det mye stress å demontere for å få på plass disse diodene? av med vaiere å sånn? hvordan er det foresten å bytte til hvite instrumentskiver? er foresten hyggelig at du gidder å lage liste yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Har lagt ut en liste nå, la den ut under egen topic så kan man samle alt der. Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg