Gå til innhold

Racingpotte

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

Hmm...fant ingen annen plass å legge spørsmålet så får bli hær da :)

Lurer på hvor man får kjøpt racing potter med 3" inngang?Har funnet flere sider som selger men alle selger med 2" inn og f.eks 4" ut.er litt irriterende siden jeg har 3" anlegg fra turbo.mener på jeg engang fant en side men husker ikke hva den het...noe som kan hjelpe? :popcorn

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo mange pottefabrikanter, for ex. laser exhausts, som jeg har, som har 2x3" ut, men bare 1,75" inn.

tar du potta og lyser inn i den, så gikk de 2x3" røra inn hele veien bak, samt at jeg snakket med fabrikanten, som sa at inn-røret på baksiden av veggen i potta, var 2,5". så jeg kappet og sveiste, så endepotta fikk 2,5" inn istedet.

tok meg under en time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nesten ha 3 inn for eksosen min er 3" fra turbo oh helt bak.gidder ikke redusere til noe mindre ;) noen andre som vet?

seriøst, det ere ingen vits i :)

det er så lite forskjell på 2,5 og 3", samt avgassene fra bilen er kalde nok til å ha trukket seg sammen nok til at det holder med 2,5" :)

om du da ikke tutler rundt med 350+ da...

i dont know.. :)

men om så er nødvendig, så ere en smal sak å dele potta langs sveisen rundt boksen, bytte ut 2,5" røret med et 3", og sveise igjen.

seff, alt dette er ting som koster veldig lite, og tar relativt liten tid.

Det er bare snakk om å ha tid og ressursene til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere ikke kalle det noe annet enn Racingpotte ... ta en titt på racing biler så ser dere hvor små potter de har ..

(Faen heller superGT supraene har mindre enn orginal potte ..)

Kanskje det var en racingpotte han skulle ha? :)

Jeg har effektpotte jeg.

Ganske unødvendig å ødelegge tråden me å henge seg opp i hva han kaller det....veldi lite nøye.. :titties:

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var en racingpotte han skulle ha? :)

Jeg har effektpotte jeg.

Ganske unødvendig å ødelegge tråden me å henge seg opp i hva han kaller det....veldi lite nøye.. :titties:

hehe..takk takk :)

Kebab gud:tror både du og di andre som har svart skjønte hva jeg mente ;)

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å bruke litt penger på det, eller ska du ha en litt billig en?

hehe...fant en på pedersens racing med 3"inn 4"ut.polert.men hva tenkte du på?bare å spytte ut hvis dere har noen andre forslag.så lenge jeg slipper å ta av effektanlegget så ;)

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye å velge mellom...=) synes Vibrant har mye tøffe potter (http://www.vangbo.no)

her er en i titanium, dritrå:

vibrant.jpg[/img]

Jeg har en i rustfritt stål med tipp i titanium:

titanium.jpg[/img]

ser litt mer spes ut en vanlig chromepotte=)

men men... alt koster jo....

men mye å velge i, hadde en slik på min gamle E36, dritrå lyd Devil :

wavetech-14in-1.jpg[/img]

Alt er fra Vangbo yodude

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider