xanakor Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jeg trenger en mono forsterker er noe i den gata til å drive en sub. det skal stå i en liten russebil så trenger ikke være det sykeste av kvalitet, bare det leverer varer til den rette prisen. mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vel, ett passende forslag kunne være Alphasonik PMZ1600DA til 1695,-. 300 watt RMS i 4 ohm og 600 watt RMS i 2 ohm. Et mer rocka alternativ er Blitz Audio BZA-1000D til 2295,-. 250 watt RMS i 4 ohm og 400 watt RMS i 2 ohm. Ingen HiFi-klump, men ypperlig til dunkadunka-lyd. Litt over budsjett riktignok. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Helix Dark Blue 2 er målt til 259 W i 4ohm mono, koster 1690. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Her har du en veldig bra forsterker med mye trøkk i til en grei penge,er du heldig så får du rabatter oxo..... :popcorn Så ut som en ekstremt god forsterker det der... Kanskje den beste som finnes? :hammer VG duger kanskje som avis, men jeg har ikke hørt at de verken lager eller selger forsterkere :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Til den prisen er det en veldig grei forsterker ja,men hva i hælv.... e probleme ditt?? les nu ka han vil ha ("det skal stå i en liten russebil så trenger ikke være det sykeste av kvalitet, bare det leverer varer til den rette prisen.") før du begynne å slenge dritt, men kom gjerne å fortell meg at den ikke duge til derres bruk din førbannade fjott...... Mvh "RULLE" :fuckme2: : yodude er du seriøs nå, eller kødder du? du veit du har linka til http://www.vg.no? dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Til den prisen er det en veldig grei forsterker ja,men hva i hælv.... e probleme ditt?? les nu ka han vil ha ("det skal stå i en liten russebil så trenger ikke være det sykeste av kvalitet, bare det leverer varer til den rette prisen.") før du begynne å slenge dritt, men kom gjerne å fortell meg at den ikke duge til derres bruk din førbannade fjott...... Mvh "RULLE" :fuckme2: : yodude Skal si du var irritabel i dag... Du vurderte ikke å teste den linken din før du begynte å slenge dritt? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Sikkert litt vanskelig med sånne data-greier, så jeg kan legge ut linken for han jeg: www.boomboom.no :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"RULLE" Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Skal si du var irritabel i dag...Du vurderte ikke å teste den linken din før du begynte å slenge dritt? SORRY,feil fra min side,men det har vært så mye motgang på alt man har henvist til her inne,men at jeg linka feil fikk jeg desverre ikke med meg... :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 :D For øvrig finner du SoundMagusen enda billigere hos http://www.articom.no. Gode erfaringer derfra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg