Loms Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 NÅH!!!! hehe.. ja... eehhh!! ka du tru!?? Lindborg råtta!! ;) Åssen går det med fangeren a? damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 joda, bare han lakkereren får opp farta så! han sa han skulle ta det på mandag! og i helga skal jeg bli kvitt den katalysatoren! noen som har gjort det før? merket noen forskjell? Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Du skal ikke få han lakkerern til å ta speila også a.... Hvis ikke så er det nesten at jeg sniker meg inn i garasjen din med en spayboks å lakker dem, ser ikkeno som er så grusomet stygt som kromma speil. Greit nok at smaken er som bakenen, men det er noen som harn midt i og.... :op Ellers så er det jo en meget lekker vogn. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Du skal ikke få han lakkerern til å ta speila også a....Hvis ikke så er det nesten at jeg sniker meg inn i garasjen din med en spayboks å lakker dem, ser ikkeno som er så grusomet stygt som kromma speil. Greit nok at smaken er som bakenen, men det er noen som harn midt i og.... :op Ellers så er det jo en meget lekker vogn. Hehe, nei det skal jeg ikke det!!! :ex_machin skal låse garasjen min jeg!! hehe hadde blitt fint det også.. men men Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 en av de fineste e36 jeg har sett...!:) likte den godt:) mn speila passa ikke så bra!:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 joda, bare han lakkereren får opp farta så! han sa han skulle ta det på mandag! og i helga skal jeg bli kvitt den katalysatoren! noen som har gjort det før? merket noen forskjell? Lenge til du skal på EU kontroll? Hvis ikke, bør du la den katalysatoren stå litt til :) Ikke ødelegg den, de er dyrere enn du aner å kjøpe.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jeg synes speilene er fine jeg! Må nesten se hele bilen, da ser du helheten og at speilene passer veldig fint inn med det andre!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Feit Vogn :) Men har ett spørsmål, hvilke felger er dette? og hvem selger? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Lenge til du skal på EU kontroll? Hvis ikke, bør du la den katalysatoren stå litt til :) Ikke ødelegg den, de er dyrere enn du aner å kjøpe.. tror det var om ikke så altfor lenge ja.. men men.. HEHE.. DET TAR VI SOM DET KOMMER! Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Nå i helga har jeg tatt bort katalysatoren og sveiset på et rør i stedet. Det ble mye finere lyd og den går litt bedre.. :) :scared Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Er jo rust der allerede?! Skal det ikke lakkes? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 fin bil men interiør må byttes.. dette hadde jeg gjort lenge før jeg hadde kosta på chromspeil og pilsner-plastikk men det er bare meg .....har en kompis som driver å bygger på en e 36 touring... den blir bra ,,,, den har fått rieger fangere,takvinge,angel eyes,og effektanlegg er bestilt... jeg fikk overtalt han til å kjøpe seg 19" sommerhjul... disse blir bestilt i morra Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Er jo rust der allerede?! Skal det ikke lakkes? vet det, lå på gulvet under bilen over natta og da hadde det dryppet litt på det, men det gjør ikke noe.. nei, trenger ikke å lakkeres.. Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Kjøpte meg ny Bmw 320i her om dagen, en 1995 mod. det er et vrak som jeg skal gjøre i stand. Skal selge den så fort jeg blir ferdig med den, så da vet dere som kikker etter bmw det!! Det er en 50 år gammel mann som har kjørt denne så den er helt strøken! Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 har nå begynt å sveise igjen bakluka på bmw`en, så håper å være ferdig i starten på neste uke.. bilder kommer! Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg