Marfje Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 heisann! har et problem med bilen min. har nå i lengre tid merket det at bilen min går bedre når jeg har full tank på den, og blir gradvis dårligere ettersom tanken blir tom. har fått tips om at det kan være bensintrykket som ikke er helt oppegående.. men , har ikke spesielt peiling på dette.. så jeg lurer på om det er noen andre som har hatt et tilsvarende problem eller en eventell løsning til dette. bilen er en 1989 golf 1.6gl ( forgasser ) på forhånd takk. Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 har noko lignande problem. når det begynner å bli lite bensin igjen. 1/3 igjen så begynner golfen å fuske litt når eg gir gass. funker fint på fullgass og litt gass. ikkje noko mellom, da begynner den å "jokke" Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 nja.. er ikke helt slik. jeg bare synst det er bedre guff i bilen. altså at bilen går raskere på full tank.og når jeg kommer under ca. 1/2 tank så blir den mye seigere når jeg gir gass.. noe formening om dette? ser at du bor på sotra :D vi må få til noe treff greier her i byn :) liker prosjekt posten din. blitt veldig fin den jetta'n din :) må ta meg en tur en dag å glo litt :) Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hadde samme fenomenet på en gammel Pajero, etter mye forskning fant jeg ut at det skyldtes at røret fra tanken var "grodd igjen" innvendig. Av med røret og blåste igjennom litt bensin-problemet løst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 ok, kan prøve det.. men, hvis det er grodd igjen vil ikke det være konstant dårlig drag i bilen då? Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Får litt hjelp av væskehøyden i tanken. En annen ting jeg har opplevd (på en Renault 16) er tett avlufting fra bensintanken, når en hadde kjørt en stund med bra pådrag begynte motoren å fuske pga undertrykk på tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 ok, er det mye arbeid å gjøre dette? har du eventuelt et bilde av den slangen du mener? har ikke vært så mye under bilen :D Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 denne slangen sitter rundt bensinpåfyllingen på denne bilen og følger det nedover. Man kommer til de øverste slangene ut fra tanken inne fra bagasjerommet, vipp baksetet fram og skru opp et svart lokk. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 ok, skal teste det i morgen.. får håpe dette fikser det då :) takker for svar Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg