KristianG Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Som topic sier, så leter jeg _hele_ tiden.. Har sitti inne hele helga, og nå veit jeg ikke hvor jeg skal leite.. Noen her som vet om annonser for Audi 50 til salgs i Norge evt Sverige? Aller helst Norge... Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 haha, tror nok du kan gå lenge rundt i desperasjonen din... veldig lenge. Er ikke akkurat ofte disse er for salg, ble da faktisk solgt en nå tidligere iår, den forsvant rimelig kjapt. Ellers kan jeg nevne at det er bare registrert 3 slike biler i vw-audi klubben, det gir vel en pekepinn på hvor mange som finnes i landet? Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBændik Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 HAr en som det er en feil på,trenger hjelp :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 så en annonse på autodb.no han skulle ha noe sont som 30-40 for den, han nevnte avt det er bare registrert 8 stykk i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg