Euro-96 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 På grunn av for lite tid og lyst skal jeg prøve å få solgt en av de beste bilene jeg noensinne har hatt... Grunnen er rust,og at det er veldig vanskelig å få tak i deler til disse bilene. Den skulle ha vært eu-godkjent i mars ifjor,men det ble ikke noe av. Bilen er komplett,starter og funker bra... Selges til høystbydende over 4000-, PM eller ring 95761109 Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Heh! Ingen som har lyst på gamle raketten min?? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Har lyst på, men hverken tid eller plass til.. Og du må vel regne med mer enn en dag for å få solgt den :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 For mange biler ja...lyder kjent! Bilen står tørt og trygt lagret i en møkkakjeller,og ikke står den iveien heller. Men..jeg kommer aldri til å få tid til å sette den istand,det er derfor jeg prøver å bli kvitt den. Kjenner heller ikke de rette folka,så å skaffe deler til den er som å klø seg i ræva med albuen... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hmm, kanskje høre med OMC? Hvilke deler er det du mangler? Kan høre meg litt for Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Kom igjen da! Sjelden bil til salgs!! Og nå med bilde... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har lagt en ut på OMC forumet, er visst litt interesse for den, men de ønsker seg bilder ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg løftern etpar ganger til,og etter det så gårn i pressa så det synger etter... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ække Opel det store borti særp æ? Bare å kjatre masse om bilen det, og be folk spre ryktet om at den selges. Så er du nok fort kvitt den. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jeg har veldig lyst på den, men med mindre du vil bytte i en eu ok og regga granada, så har jeg ikke plass eller råd :( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Trukke jeg vil meg så vondt så jeg vil ha en ford... Jeg dytter heller en volvo enn å kjøre ford altså... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ja alle har vi jo våre små problemer.... Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ja, du dytter ikke rundt på en gammal granada, den er TUNG! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hva du enn gjør må du ta vare på de felgene der! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 ...og bruke dem videre på hva??? Blir nok smelta sammen med bilen de.... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg