Opelz Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Har en 80 på hånda.. er usikker på modellen men den ligner de fra rundt 1980 tallet... Er det noen som vet hva slags motor som passer i denna kjerra? Den som sitter der er visst rimelig utslitt, tenkte om det var noe av nyere audi som passer rett i? ligner denne: Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hvordan utslitt? Motoren på tidlig 80-tall er nokså lik de som står i diverse Audi 80, Golfer, Passater osv. Girkassen er selvsagt forskjellig. Fra 1985 skiftet de fra mekaniske til hydrauliske ventilløftere, ellers var motoren lik. Med andre ord kan du ta motoren fra mange biler og sette inn i denne, girkassene lager forskjellene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 litt misvisende info fra selger til meg... det sitter en diesel motor i denna kjerra... aner ikke hvordan de var på denne tiden ??? noen som vet? uansett så sier han at problemet er at den ikke " tenner" hva nå enn det måtte bety.. har ikke sett på den enda så jeg vet ikke hvor omfattende det er. Men noen forslag?? Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 litt misvisende info fra selger til meg... det sitter en diesel motor i denna kjerra... aner ikke hvordan de var på denne tiden ??? noen som vet? uansett så sier han at problemet er at den ikke " tenner" hva nå enn det måtte bety.. har ikke sett på den enda så jeg vet ikke hvor omfattende det er. Men noen forslag?? Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 opp Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg