Gå til innhold

Bygging i min E30 cab

Ranger emnet


stianE30cab

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

@Jonte Korsen skuffet vart du?

 

De ser ut som de skal spille så jævla rått også gjør dem ikke det, ikke engang med BF4501 som er monoblokka til dynaBel. SS Van Gogh'ene spilte mye penere, høyere og gav mye mer trøkk.

 

Og hovedgrunnen til at jeg byttet var at den ene spola på DY9410'ene gikk til helvette etter ett par dager og jeg gadd ikke kjøpe et nytt slikt element.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt siden sist, men ikke mye å skryte av.

 

Fikk limt fast Speilene i kassa og montert subbene og koblingspunktene til ledningene.

 

Liming av speilene.

>

 

Montering av subbene.Vart stilig effekt med speiliene. Ser ut som det er åtte ellementer.

P2270070.jpg

P2270074.jpg

 

Denne delen av subben blir ikke å syns

P2270078.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om flere som har spilt istykker elementene sine.. nå har jeg testa mine relativt hardt med både prodigy og drum n`bass, og de henger sammen enda.

 

men husk:

 

Spill inn elementene før du drar på! veeeldig viktig. Jeg lot elementene stå inne, koblet til en god stereoforsterker, som jeg mata med 20 hz sinuskurve. Sånn sto dem flere dager.

 

Ha også stor nok forsterker, så ikke forsterkeren klipper og ødelegger elementene.

 

Jeg tror de fleste som har kjøpt disse har for liten forsterker.

 

Jeg sliter med å få nok strøm, da disse er veldig tørste. Bruker en monoblokk som yter 1200w i 2ohm.

Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000

Pioneer DEH77mp :-)

Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w

Seas Lotus Performance + DY 9410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nu e det en god stund siden det har vært noe oppdateringa på prosjektet. Men har fått gjort en del på dørene og det er snakk om ett par timers arbeid før de er klar for montering.

 

Subben er og snart færdig. Mangler kun en del lodding av ledninger til belysningen pluss liming av 12mm glass plata.

 

P3140124.jpg

P3140125.jpg

Trakk dørpanelet todelt, men Focal logoen pressett inn i skyen. BMW logoen er og innfelt. Rundt delefilteret er det belysning.

 

P3140126.jpg

Logoen tok litt tid å få til, men ser bedre ut i virkeligheten.

 

Noen som har noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår