Audiaudi Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Noen som veit hvor mye det vil koste og sette inn en gt motor i en 97modell gjør arbeidet sjølv. men i registrering og godkjenning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ring BT. Er vel det beste svaret jeg kan gi.:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiaudi Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ring BT. Er vel det beste svaret jeg kan gi.:) BT ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 BT: BilTilsynet. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 trenger litt mer info her da! hvilken motor sitter i bilen nå?? er den importert?? tenker du på 175hk motoren? lurer du på pris på motor og jobb eller bare hvor mye det blir i avgifter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiaudi Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 motor i no, en 1.8 motor med 115hk. den er importert har ikke sett så my på det, men 175 høres bra ut;) pris på motor, eventuelt andre deler som bør skiftes, og avgifter. lurer og på om dåkke har nåke tips til å mer guffe ut av den 1.8 motoren jeg har no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 motoren får du for mellom 10 og 15k. avgiftene kommer ann på når den er importert! 10% fratrekk pr år i avgifter! (sjekk på http://www.toll.no) og brgynne og trimme 1.8 literen er ikke verd det! blir alt for dyrt! så hvis du skal ha mer hk så er nok det billigste og bare kjøpe en org 175hk gt eller en gt4(gt4`n koster ca 200k) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiaudi Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 ca 5300,- i avgifterom jeg skifter til 175hk motoren, regnet med det var en 2.0... hvor kan man få kjøpt en 175hk motor ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 er en som skal selge på http://www.ts-ogn.no de har mye peil på toyota! gå inn der så får du svar på alle spørsmåla dine!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaGT Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Er ikkje sikker på om motorfesta passer over fra 1.8 litern til 2.0 litern. Siter http://www.bilpleiehallen.no http://www.ditec.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hei eg har samme motoren 1,8 16v ef7i som du sliter med å prøve å få noen hk ut av. hører rykter om at det e folk som setter lavtryksturbo på disse å får 160 hk uten noe videre ommbygning. å da burde jo d være nokk på 1140 kg. så eg vudere turbo på den motoren som eg har nå. har kjøpt inn nytt slipesett på toyota stavanger å nye stempelfjører. 3200 kr. mekk i sadnes sko ha 980 kr for nye veivlagre. så får me se om me setter på en turbo leite etter en så viss noen har en liggene til en fin pris så ta konntakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flubber Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 kan si deg en ting hvor mye de koster... MANGEN TUSEN 500.. hehe :P må bare ringe å spørr. men kan låve deg ein ting.. du kommer ikkje til å smile når du hører prisen! anger2 Siter Nå: Nissan 200sx S13 | 19.000 Km stand! It's a gift from ABOVE! [X]2000 Aprilia Rs 125cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg