TOP GUN Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Blir bra detta Chris!! :) En ting som kunne vært kult på hjula er Chrome lakk... Har en kompis som har like hjul på en RS4, vi har snakka på å lakke de chrome.. Finnes lakk som gir ekte cheomeeffekt, tror ikke det hadde blitt helt feil... :D Kommer det no styling snart el?? Venter spent på hvor lenge det går før du "sprekker"...Hehe... Du som ikke skulle style no bil!! (Yeah, right!!!) :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 ...trur nok det sprekker her også! :hello: Mange uker gir vi han? cheers Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 ...trur nok det sprekker her også! :hello: Mange uker gir vi han? cheers Haha...1 måned...MAX!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Haha...1 måned...MAX!! The countdown has began Chris... :hello: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Blir bra detta Chris!! :)En ting som kunne vært kult på hjula er Chrome lakk... Har en kompis som har like hjul på en RS4, vi har snakka på å lakke de chrome.. Finnes lakk som gir ekte cheomeeffekt, tror ikke det hadde blitt helt feil... :D Kommer det no styling snart el?? Venter spent på hvor lenge det går før du "sprekker"...Hehe... Du som ikke skulle style no bil!! (Yeah, right!!!) :cocain: Felgene er litt sånn 'halvpolerte', så de er litt blankere enn vanlig ! Og, NEI, det kommer ikke no styling.. Hehe.. Da selger jeg heller bilen.. Jeg vil ikke nå, hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 hva er styling da chris? :) bytte av lykter? hehe.. vi får se :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Innen april har du styling Chr|z!!! hehe Og vi gleder oss til å se det! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 innen Mai da er bilen til chirs ferdig:P hehe... Får håpe på noe VILL styling da:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hehehehe... :lol Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Da starter chris sånn: Det startet med at jeg satt på stubby speil på bilen så fikk jeg små riper på frontfangeren så jeg måtte jo ha meg en Ny fanger, da endte jeg opp med denne!:P hehe... Bare vent! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Da starter chris sånn:Det startet med at jeg satt på stubby speil på bilen så fikk jeg små riper på frontfangeren så jeg måtte jo ha meg en Ny fanger, da endte jeg opp med denne!:P hehe... Bare vent! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 "...ja, syns heller ikke at stussen på det nyinnkjøpte effektanlegget harmonerer med linjene på denne orginale bakfangeren jeg!" *klø seg litt på hodet* "Trur jeg jammen meg døtte slenger på med en ny bakfanger også da, mens vi er igang med frontfanger bestilling allikevel!!" :hello: Hehe..:thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 nei nå er det nok :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Nå holder det.. Hehe.. Tro meg, det skal ikke noe styling på denne bilen! Og med styling mener jeg andre fangere og sideskjørt ! Lykter skal byttes og lite speil på førersiden er bestilt.. Og da får det faen meg holde ! Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 er det virkelig verdt bryet å sette på mindre speil? har vurdert det, men finner ut at det ikke er verdt pengene og jobben.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg