LupoB0Y Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by DJ-timoty skal se om jeg finner noen du ser det bedre på.. Venter fortsatt spent på bilder jeg.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by LupoB0Y Venter fortsatt spent på bilder jeg.. Flere bilder av skuta di ja! :) Vil gjerne se det jeg og.. for det der ser mer ut som en helt vanlig lakk men.. og ikke noe kamelon lakk... Legg ut bilder av bilen med sommerfelger og Wonderbaum i speilet.. :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 skal se om jeg får lånt kamera til brodern en dag.. det er kamelon... kanskje ikke den dyreste versjonen på markedet, men det er kamelon.. wunderbauma er på plass de =) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rl1 Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 hvor blir det av bildene a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Kan jo kjøpe deg et GSI kit da. Kanske kule de oxo. De får du jo brukte hos Borg bildeledemontering. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_frantz Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 skal se om jeg får lånt kamera til brodern en dag.. det er kamelon... kanskje ikke den dyreste versjonen på markedet, men det er kamelon.. wunderbauma er på plass de =) det kryr av astra'r med sånn farge:) det er faktisk ikke dyr lakk:) astran min skiller mellom grønn, blå og lilla og den lakker var ikke dyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg