Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er dere fullstendig blottet for vett, eller hva er det?

 

Dette er en tråd hvor folk blir oppfordret til å poste sitt / sine beste bilder - ikke et sted å 'showe off' utstyret sitt eller diskutere fototeknikk!

 

 

Her er et av mine:

 

DSC_5891.sized.jpg

 

Flott bilde, men savner litt fartsfølelse. Ikke en "vanlig" sladdebil akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med motivet, vertfall.. :)

 

Det har du da god grunn til! Eneste pirk er at jeg føler jeg må bøye hodet for å se bilen!

 

Her er ett bidrag fra meg, tok det på Gatebil nå i Mai.

 

Baatstad.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterende i grunn!

skulle hatt en ny linse. kjører på kit-linsa.. er ikke altfor bra.. skulle hatt vidvinkel men.. koster mye cash

 

Standardlinsa til D50 er jo egentlig ei vidvinkellinse da, bare den er ikkje så "ekstrem".

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare disse to som eg håper e litt bra.. føler selv at de ble ganske grei.. el?

IMG_0035.jpg

IMG_0034.jpg

 

skulle kanskje lukket vinduene? tatt med et vanlig digitalkamera. Canon IXUS 60

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår