calibra Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 heisann. Regner med at noen her kan hjelpe meg. Hva skal man skrive på en søknad til biltilsynet når man skal søke om motorbytte. og i motorbytte mener jeg å få en større motor. og hvor skal jeg sende det til når jeg bor på strømmen. Ringte de på lillestrøm og de nevnte etter mye om og men at jeg skulle sende det til jessheim. håper dere kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 ingen som vet noe? biltilsynet ga meg ingen gode svar knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg sendte aldri noe søknad. Har heller ikke hørt om det å søke motorbytte. Kan hende det er det for nye biler?? Ordnet bare med papir på større bremser jeg Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvordan blir det med forsikringa? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Vet at man må få godkjenning av Bil Tilsynet eller noe slikt så fort bilen er nyere enn 96mod (hvis jeg husker rett). Tror det, var ivertfall noe slikt. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Det hjelper veeeeldig å inkludere følgende ting her: bil du har, modell, alder, motorstørrelse i den nå. Hva du vurderer å sette inn, bremser du skal bruke etc... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg