fribbern Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 jeg kjøpte k&n filter, og det var bare plug and play. Har et bildet av det. kan ikke tro at våre biler er noe forskjell i motorommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg skal ut å kjøre en tur nå.. skal ta med kamera å prøve å få knipset ett bilde... Så legger jeg det ut ikveld...:) så får vi se.. mener at mitt er litt annerledes.. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Slik så det ut hos meg.. Er vel rimelig likt det vel? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Vet ikke helt hvilken føler du snakker om, mulig jeg ikke har denne på min bil, men jeg har gjort det på denne måten, med luftmengdemåler og det hele: Hvor får man kjøpt det blå røret du har der, Zetec? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Og siden alle ville vise frem motorrommene sine, så følte jeg en trang til det jeg også: Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hehe;P jeah:P sweet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Og siden alle ville vise frem motorrommene sine, så følte jeg en trang til det jeg også Hiver meg på denne jeg også da, å dunker ut alle med min finish hehe Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Du bare plugger det nye luftfilteret rett på der hvor boksen sitter på nå. Den "boksen" tar du bare bort. er festet med noen propper på undersiden, så er bare å røske i den for å få den av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Sitter en føler der hvor støpegjernet er, men i selve boksen sitter det ingen ting. Bare å ta bort boksen, og sette på luftfilter. Ja, den sorte boksen, der hvor filteret sitter. Det er bare den du må ta bort, resten trenger du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 skjønner:) tnx ;-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 bare hyggelig. Husk å ta vare på slangeklemmer osv. det gjorde ikke jeg. Du får bruk for dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Forresten, vet du hvor store felger man kan få på mondeoen? er 17" max? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Du kan få 18" også, men det er ikke så mange felger som leveres i den boltsirkelen i 18". Vis du tar kontakt med noen som selger felger, så kan de svare mye bedre enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 okai... den er grei vettu.. Men får gjøre meg istand jeg vel.. skal på jobben.. kiwi kiwi;P ;\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Skjer med all denne DOHC-briefinga, da? :) Det er jo bare en Ford. Og da mener jeg bare. :D Hehehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg