Gå til innhold

Ford Mondeo 97


hatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel noe som heter morettelykter? trur iallefall det..

Stemmer det :)

Men drit i lyktene da, vil vite hva slags felger det er på den jeg :D Akkurat passe bredde hehe

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida er ikke dem, det ser jo hvem som helst. Disse minner om BMW/Opel felger med FEIT kant

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har ett forslag til hvor man kan gå gjennom torpedo veggen med strømkabelen til forsterkeren?

Titta ista, men jeg fant ingen nipler der... Er jeg virkelig nødt til å borre?

damndamn damndamn

Eg borra meg et hull der som styrestaget går ut. Er et jævlig plastikk lokk rundt staget... Borra gjennom plastikken der eg! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den enkleste måten som jeg har klart å finne ut, er å legge den sammen med hovedstrømmen til bilen. Vis du ser i mottorrommet, så ser du alle ledningene som går gjennom torpedoveggen i en stor bunt, du kan kutte litt i gumien som er rundt der. Da kommer du inn bak sikringsboksen som er under rattet. Så legger du litt silikon rindt kabelen, så det ikke lekker vann gjennom.

 

Vet ikke om du kjønte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår