240Rallye Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg har en 1:8 kyosho bil med impreza å lancia stratos karosserier. Motoren er en blåtopp med ca 1,7hk trur jeg. Bilen går veeeldig bra syns jeg!!Er meget fornøyd! Hatt den i 3 år nå..Men ryker ting fort da.Så er en del mekking med!Men det er bare morro! =) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Ja, det blir mye skruing på disse bilen. I sommer røyk det ene og det andre på bilen min, men i vinter har ALT holdt. (Håper jeg :) ) Like morsomt på vinteren som på sommeren syns jeg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Vet ikke åssen bakhjulstrekkerene er å håndtere på vintern jeg?Min er 4hjulstrekk å den er GOD å kjøre syns jeg!:) Tar seg godt fram.Morro å kjøre på islagt vann!Skal ha bilen klar til påsken når jeg skal på hytta..Det er sinnsykt morro!Lage bane med hopp å sånn på isen! :) Det MÅ prøves! Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Bakhjulstrekk har jeg ikke prøvd før. Går vell fortere rundt vil jeg tippe :) Godt å ha firehjulstrekk om vinteren ja og lett å ligge bredt med :) Kjører mest på store industriområder og litt i gata der jeg bor. Sikkert artig med hopp, men tror ikke bilen min har gått av det. Den er så lav at jeg ikke får lillefingeren under. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Åssen bil har dua? Veit ikke om noen som selger en el-bil? Du må heise bilen litt om vintern da :) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Har en 1/10 HPI RS4-3 med 2.5ccm motor. Helt orginal :( Vet ikke om noen som skal selge el-bil nei.. Sett på qxl? Har prøvd å heise bilen, men hjelper ikke stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Skal vi ikke ta opp denne tråden da? Legger ut 2 filmer av min Traxxas Revo ihvertfall Revo 146mb Mørk og trist vinterkjøring i dårlig kvalitet 40mb Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 litt offtopic men: jeg har en tamiya king blackfoot som står og støver ned i garsasjen. hvor kan jeg levere den for å fikse den?(masse kødd med den skjønner du) tenkte på hoppyshop i trondheim hvor jeg kjøpte den...vet du noen hvor mye det koster? Eller har noen andre tips? Hva er problemet (helt eksakt)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Blir kansje en ny film herfra i morra, skal slædde litt på snøen med drifter'n med rallydekk :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Og nå trur jeg jeg er 1000,- fatigere, for mens jeg var skitredd for motoren, og teipa den inn +++, så dreit jeg fullstendig i ESC'en... :tannløs Så blir spennende om den ruller i løpet av kvelden eller om det er slutt... :oohh Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Skal kjøpe RC-bil til sommern, ikke no Nikko ting nei :D selv om jeg har det nå... Noen som vet hvor og hvordan jeg legger ut en QuickTime video? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 her ser du (bensin): revo offroader carson subaru kyosho pure ten alpha gp subaru (framme til høyre) de har ca en fart på 80km/t alle har 2/trins girkasse, forsterket bremser. har også en elektrisk kyosho pure ten alpha ep subaru (ikke avbildet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Legger ved video av min midlertidige driftebil, en Tamiya TL-01 med div spec, bl.a 13 t motor, men brant ESC, så nå er det bare en 19t. Venter spent på 2 TT-01d på vei fra Hong Kong, og skal legge ut bilder av de så snart de kommer... Høyreklikk og "lagre som" Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Var ute og leka litt med RC bilen på icen i helga. Det resulterte i en liten film og et par ødelagte drev :hello: Dette er bare en bil jeg herjer maks med, da ny er på vei :lol Sandvik bros on ice Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg