AlmeraGTI Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Metro VR6: Åssen motor står d i bilen din? 2,11 ? 2,5? er d gir på den? Har tamiya bensin bil 1:10 selv med porsche boxter kaross 4WD og 2.11 motor, er i militæret nå, men skal prøve og fåfilma når jeg kommer hjem på perm... Det er en 2.5 motor uten gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 takk for video metro!!! et tips er å lage noe kobling mellom lyd og bilde.. feks når de synger, there you go way to fast så kjører du full spiker og av bordet eller.no sier ikke at du skal ødelegge bilen din da! men dette gir videon mer effekt :) ellers bra humor innslag kampen og slikt var artig! men jeg har selv hatt en slik bil, og savner det at du ikke har noe god kontroll over dem.. de sladder liksom ut så lett og drar 180 og slikt... er så lite "feeling" på kontrollen.. litt synd det.. men fortsatt artige leketøy Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Nå som snøen har kommet de fleste steder så hadde det jo vært tøft med noen vinterfilmer. Skal selv filme min så fort jeg får meg grusdekk og nytt drev ;) Finnes det piggdekk til rc biler tro? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by VR6 Nå som snøen har kommet de fleste steder så hadde det jo vært tøft med noen vinterfilmer. Skal selv filme min så fort jeg får meg grusdekk og nytt drev ;) Finnes det piggdekk til rc biler tro? :rolleyes: Jeg kjørte den gamle 1/8 bilen min endel i kulda.. Fikk mye problemer med kondens i radio/servo utstyr.. Bare så du vet om det.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fg-Racing Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Tja har etpar filmer men dette er ikke småbiler som dere har da :D Dette er biler på Ca 11 Kg Hydrauliske skivebremser foran og bak. Og motorer opptil ca 8 Hk og kjører på 95 Blyfri. http://home.smartcall.no/rom096/Hverven_008.avi http://home.smartcall.no/rom096/Hverven.avi For mer om bilene ta gjerne en tur til http://www.Fg-racing.net :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 METRO - hva heter den sangen.. likte fighten forresten boxing Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Det er en sang fra filmen dum og dummere... De som synger heter "The Primitives" og sangen "crash" Den er på musikkcd'n til filmen... Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 @Pudding: Trur du skal få filme bilen min jeg! Elektro supertouring bil... Burde klare over 100 km/t på flatmark... :D:D:D: Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Razer @Pudding: Trur du skal få filme bilen min jeg! Elektro supertouring bil... Burde klare over 100 km/t på flatmark... :D:D:D: send meg en PM på forumet om det skjer no liv bare :D er vel ikke så mye utendørs om vinteren. Prøvde å starte gromvolvoen min omdagen også men den ville ikke hehe drittbil.... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by VR6 Nå som snøen har kommet de fleste steder så hadde det jo vært tøft med noen vinterfilmer. Skal selv filme min så fort jeg får meg grusdekk og nytt drev ;) Finnes det piggdekk til rc biler tro? :rolleyes: lagde piggdekk jeg med tegnestifter innenfra og utover (bilde er sjålet av en kompis) har ikke kjørt med ennå :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 hehe... sånne piggdekk har jeg hatt planer om å lage en stund nå... bare det kommer is på vannet så kan det bli fett med litt isracing:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Pudding lagde piggdekk jeg med tegnestifter innenfra og utover (bilde er sjålet av en kompis) har ikke kjørt med ennå :) Heftige greier! :D Har tenkt på det samme selv, men har ingen nye dekk for tiden. Gi tilbakemelding på hvordan det funker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Vel.. her er et klipp med bilen min og "planken" til en kamerat. Ble ikke så mye for jeg fikk den ikke til og gå ordentlig.. Skal prøve og få til en annen film med litt fler biler på et mer givende sted, dette er filmet på en RC flyplass på jarlsberg i tønsberg... http://home.no.net/kfcerin/files/Planke.WMV Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Her er en liten video fra Overland banen vår: Video (quicktime 2,5mb). Klikk på bilder eller HER. Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Her er en film fra noe kjøring ca 4 uker siden. Ofna Ultra lx pro Noen andre som kjører ofna her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg