ArraKiss Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Nok et godt svar :) Kan du forresten minne meg på hvordan man skal regne ut en kasse... altså, skal bygge en kasse som rommer 15 liter.. hvordan finner man de ytre målene på dette? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Nok et godt svar :) Kan du forresten minne meg på hvordan man skal regne ut en kasse... altså, skal bygge en kasse som rommer 15 liter.. hvordan finner man de ytre målene på dette? Her fnner du lett ut av det :) 15 liter = 0,53 ft^3 1 inch = 2,54 cm Ellers er innvendige mål l x b x h i dm lik volumet i liter. (Uten skrå sider) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 TROR jeg skjønte den sida... Hvis jeg tar utregning for: rectangular sealed enclosures Og tar H = 10 inches B = 10 inches L = 10 inches udefinert trestørrelse så får jeg = 0,579 ft^3 Da er jeg vel inne på rett spor eller? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 TROR jeg skjønte den sida... Hvis jeg tar utregning for: rectangular sealed enclosures Og tar H = 10 inches B = 10 inches L = 10 inches udefinert trestørrelse så får jeg = 0,579 ft^3 Da er jeg vel inne på rett spor eller? Joda, men det spørs jo helt hvilken form du hadde tenkt å ha på kassen... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ja, tenkte faktisk bare en helt kvadratisk form på den..... :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ja, tenkte faktisk bare en helt kvadratisk form på den..... :) Så du skal ha en kvadratisk kasse på 15L eller 15L når sub er montert? Med kasse volum på 15L skulle jo kassa med 22mm plate bli: ca.30X30X28cm Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Takker :) er det Lengde x høyde x dybde? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hmm... får dette til å bli 25 liter jeg.... 3 x 3 x 2,8 = 25,2 liter? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 tror han mente utvendige mål, og inkludert at elementet opptar en del plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Aha... seff! da blir det mer riktig ja..... Men var det enighet om jeg skulle kople subbene i stereo eller mono på forsterkeren? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Ja utvendige mål, og dette med høyde lengde bredde må du bestemme selv, utfra hva du har plass til. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg