Gallagher Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 jo, men er ikke noe vits i å bytte fforstillingen.. nye skiver og klosser er det eneste som er anderledes og det er jo slitedeler, så det kan du like godt kjøpe nytt.. muligens sette på stag-stag om du ikke har det fra før.. det er den eneste forskjellen på forstillingen. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 skjekker dem bare bremser og bremseforsterker? hva er bremsekraftregulator for bakre krets? hvor sitter den? har fått brev fra møller i dag med papirer på ombygging både til 8V og 16V. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 bremsekraftregulator sitter på bakstillingen til gti med skiver bak.. finner den og på jetta bakstillinger og noen nyere golf bakstillinger som ikke er gti.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 det jeg gjorde er hva du spurte om, det enkleste er jo å dra på høggern å kjøpe hele forstillinga av en gti.. skru av kunn forstillinga å få dem til å løfte bilen unna.. så gjør du samme når du skal ha den inn i bilen din.. slipper du å tukle med bremser å all den driten.. da er alt ferdig ferdig.. men du må bytte ALT av ledningsnett i dash og bakover.. først trodde jeg det hold med å kunn bytte ledningsnettet til motor.. men du trenger faktisk resten.. bakstilling skrur du også bare av ved festene og dempertårnene.. husk og få med bensinpumpene under og i tanken.. pluss bensinslanger og bremserør.. høres mye ut.. men jeg bygde om min 86mod 1,6 til gti 8v på 2 dager.. lego vettu.. :D men betingelsen for att det skal gå så glatt, er vel å finne en "komplett" gti på høggern el.l.. :D hvorfor trenger jeg nettet fra dashen og bakover a?? er vel ikke no stor foskjell på det?? men går d ikke an å bruke det bremse systemet som sitter dær?? slik som bremserør og det... Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 fordi gti har elektronisk bensinpumpe å ikke en gasser golf! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hvorfor trenger jeg nettet fra dashen og bakover a?? er vel ikke no stor foskjell på det?? ... I 88 kom vel CE som har helt annerledes sikringsboks Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 men jeg trenger bare ledninger til pumpa da??? Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jepp.. siden du ikke har elektronisk bensinpumpe så mår du det! vis du har alt gra gti så er vel alt plug and play Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 okay... takk for svar... Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg