volvo_240_GLT Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 en kopis har en b23a med stift... bilen stoper av og til å er vanslki å få strart på.. vis du holder den på start motren en stond kan du fint ruse den opp men med en gang du slipper nøkkelen så stopper motoren... er nye plugg ledinger å nytt fordeler lokk på den... noen som vet hva som er gale??? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Samtidig som du ruser så stopper den.. Hadde samme problem på min 230A da jeg spylte motoren, kunne ruse den men så stoppa den. Det gikk over etter en liten stund. Men Denne bilen starter når du ikke gasser.. gjorde der vertfall en gang.. Akkorat som den kutter tendinga.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Samtidig som du ruser så stopper den.. Hadde samme problem på min 230A da jeg spylte motoren, kunne ruse den men så stoppa den. Det gikk over etter en liten stund. Men Denne bilen starter når du ikke gasser.. gjorde der vertfall en gang.. Akkorat som den kutter tendinga.. va enda verre på laurdag.. stopp no heile tida da... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ingen?? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Prøvd å justere stifta, kont den? Fuktighet i fordelerlokket, er ikke turtallspere i rotor, som kan være defekt? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 en kopis har en b23a med stift... bilen stoper av og til å er vanslki å få strart på.. vis du holder den på start motren en stond kan du fint ruse den opp men med en gang du slipper nøkkelen så stopper motoren... er nye plugg ledinger å nytt fordeler lokk på den... noen som vet hva som er gale??? Som tidligere nevnt, sjekk stift og deretter tenningstidspunkt på varm motor. SKal vel ha 7 grader før ved 750 o/min vakuum bortkobla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg