JHS Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Integra Type R stoler selges SOLGT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 jeg har selv disse setene her... anbefales virkelig ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Pris? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 sms sendt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Pris ble vel kr 6000,- for begge tror jeg, ikke jeg som selger så ring selger på 95843211! Dette er billig for RECARO stoler, ikke noe billig dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 nesten så jeg er frista til å kjøpe de selv ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 nesten så jeg er frista til å kjøpe de selv ;) Til sammenligning så kostet Ractive stolene jeg hadde i gamlebilen også 6000,- for ett par hvis jeg ikke husker feil. Og Recaro stolene er overlegne i kvalitet og sitte komfort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 jeg har selv disse setene her... anbefales virkelig ;) nesten så jeg er frista til å kjøpe de selv ;) drikke noe rart idag azzido ?? Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 drikke noe rart idag azzido ?? Alltid kjekt med et sett i reserve da :) Dessuten er setene i sort ITR sorte med røde sømmer, og ikke helt røde slik de i CW utgavene er... Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Alltid kjekt med et sett i reserve da :) Dessuten er setene i sort ITR sorte med røde sømmer, og ikke helt røde slik de i CW utgavene er... Hadde passet godt i bilen din kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hadde passet godt i bilen din kiddie Enig :) Men jeg har ikke penger, og kjøpte jo nettopp billige VTi seter så... De var litt billigere enn 6000 ihvertfall men er også på langt nære like gode. Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg