Gå til innhold

2006 sesongen..

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

men faens så synd at Trulli stoppet så kort stid før mål...

Vi får presisére at det var Toyotaen som stoppet, ikke Trulli. [/mobbe]

 

Ellers har jeg ikke mye å komme med angående dagens løp; Button har ikke noe bra tempo, Barrichello gjør en grei jobb, Honda slår Toyota overall, Montoya og Coultard høyt oppe for en gangs skyld, Alonso/Renault fortsetter å dominére etc. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi får presisére at det var Toyotaen som stoppet, ikke Trulli. [/mobbe]

 

Ellers har jeg ikke mye å komme med angående dagens løp; Button har ikke noe bra tempo, Barrichello gjør en grei jobb, Honda slår Toyota overall, Montoya og Coultard høyt oppe for en gangs skyld, Alonso/Renault fortsetter å dominére etc. etc.

Du glemte bare en ting: McLarenen stoppa opp (som vanlig) og ødela da for Kimi som hadde et VELDIG bra tempo. Hadde dette vært en anna bane hadde han vært forbi Alonso rimelig kjapt.

Men det er ett eller annet med Kimi, han er forfulgt av uhell :(

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får presisére at det var Toyotaen som stoppet, ikke Trulli. [/mobbe]

sant nok .. synes de altid har så mye problemer når de først ligger bra ann ..

[misstenksom] er nesten som de gjør det med vilje ..

kan det ha noe med at de har litt i kulissene lovet å lansere Lexus superbilen når de får F1 seier.. og bilen ikke er klar ...[/misstenksom]

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok .. synes de altid har så mye problemer når de først ligger bra ann ..

[misstenksom] er nesten som de gjør det med vilje ..

kan det ha noe med at de har litt i kulissene lovet å lansere Lexus superbilen når de får F1 seier.. og bilen ikke er klar ...[/misstenksom]

LOL, Får håpe dem aldri får den klar da... :D

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke tilfeldigvis noen som skal til Silverstone neste helg og se løpet live? For dere sørpå og på vestlandet er det jo Storbritannia bare et steinkast unna.

Ja det er jo bare en 5 min svømmetur det :D, nei Silverstone høres kjekt ut det, men her skal det jobbes :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Resultater fra kvalifiseringa:

P. No  Driver       Team - Engine   Tyres    Times      Ave/Gaps
1.  1  ALONSO       Renault           M   1'20"253  230.616 Km/h  
2.  3  RAIKKONEN    McLaren Mercedes  M   1'20"397  230.203 Km/h  
3.  5  M.SCHUMACHER Ferrari           B   1'20"574  229.697 Km/h  
4.  6  MASSA        Ferrari           B   1'20"764  229.157 Km/h  
5.  2  FISICHELLA   Renault           M   1'20"919  228.718 Km/h  
6. 11  BARRICHELLO  Honda             M   1'20"943  228.650 Km/h  
7.  7  R.SCHUMACHER Toyota            B   1'21"073  228.283 Km/h  
8.  4  MONTOYA      McLaren Mercedes  M   1'21"107  228.187 Km/h  
9. 16  HEIDFELD     BMW Sauber        M   1'21"329  227.565 Km/h  
10. 17  VILLENEUVE   BMW Sauber        M   2'15"990  136.095 Km/h  
11. 14  COULTHARD    RedBull Ferrari   M   1'21"442  227.249 Km/h  
12. 10  ROSBERG      Williams Cosworth B   1'21"567  226.901 Km/h  
13. 20  LIUZZI       Toro Rosso Cosw.  M   1'21"699  226.534 Km/h  
14. 15  KLIEN        RedBull Ferrari   M   1'21"990  225.730 Km/h  
15. 21  SPEED        Toro Rosso Cosw.  M   1'22"076  225.493 Km/h  
16. 18  MONTEIRO     Midland Toyota    B   1'22"207  225.134 Km/h  
17.  9  WEBBER       Williams Cosworth B   1'23"129  222.637 Km/h  
18. 19  ALBERS       Midland Toyota    B   1'23"210  222.420 Km/h  
19. 12  BUTTON       Honda             M   1'23"247  222.322 Km/h  
20. 22  SATO         S. Aguri F1 Honda B   1'26"158  214.810 Km/h  
21. 23  MONTAGNY     S. Aguri F1 Honda B   1'26"316  214.417 Km/h  
22.  8  TRULLI       Toyota            B   0'00"000

Bare 66 minutter igjen nå! KAN ikke tiden gå litt fortere?

 

EDIT:

Dette løpet hadde jeg gjerne vært foruten. Button, R. Schumacher, Webber og Speed måtte bryte tidlig, ellers var det mere av det vanlige med de vanlige i tét, Alonso, M. Schumacher, Räikkönen, Fisichella etc. etc. Det var en hul seier at Barrichello i det minste klarte å slå Trulli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Viktig melding til ledelsen i TV3:

 

DERE KAN TA DERE SELV I RASSEN!

 

Ser det UT som jeg er interressert i å kjøpe parabol bare for å ta inn den togkatastrofen av en TV-kanal som er ZTV? Hva? Hvorfor i himmelens navn finner dere grøftegravere og såpekokere ut midt i sesongen at "nei, nå skal vi sende Formel1 på ZTV istedenfor tihiihiihiii kniz fniz!"? Hmm? Det kan da ikke være mye annet enn mark og møll som rører seg rundt i de AIDS-infisérte hodene ders, er det vel? Nei takke meg til for noen år tilbake da TV2 sendte Formel1 og alt var gull og grønne skoger (OG LITE REKLAME!). Ved dette oppfordres altså personene som er ansvarlige for denne nasjonale katastrofen til å sutte på munningen til ei ladd hagle og fikle med avtrekkeren! Det er virkelig på tide noen martyrer fra befolkningen erklærer JIHAD og jevner alt som har med TV3 å gjøre med jorden, slik at TV2 igjen kan overta oppgaven å bringe det Norske folk Formel1 --- det er jo helt tydelig at selv noe så enkelt som dette er over deres evner.

 

Ontopic:

Ser ut til at også årets runde i Indianapolis ble en katastrofe for andre år på rad --- klarer dere Hat-Trick neste år? Og, ja, jeg snakker om deg, Johan Pøbel MonTøvkjøring - snakk om å ødelegge dagen for resten av teamene. Tusen takk skal du ha; jeg er sikker på at McLaren-Mercedes gir deg enda høyere lønn neste sesong. Gledelig å se Trulli og Toyota så langt oppe igjen; gode resultater tar han med seg hjem fra Nord-Amerika. Kanskje Honda klarer å bringe hjem baconet om to uker? Vi kan jo ikke bli slått av Toyota, kan vi vel? Honda ligger foreløpig med 32 poeng mot Toyotas 16 i konstruktør-VM (finnes det noe annet VM?).

 

f1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, nei, jeg har ikke hørt noe annet om noen andre. Jeg interresserer meg generelt sett svært lite for hva førerne driver med og i det hele tatt hvilket team de kjører for. Jeg ser ikke racerkulturen for bare bilene kiddie

Bare lurte på om det var andre førere du ville ha vekk jag :) Forøvrig er jeg helt enig med deg.

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår