asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hei....er d noen her som kan si meg hvor mye man burde gi for en volvo k motor...vet ikke åssen motoren er men han som eier den sa bare volvo k... har dere noe specs på disse?... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Er vel verdt rundt 500, kanskje litt mer hvis garantert bra tilstand. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 k-motor betyr økonomiforgassar.. veldi vanskli motor å skrue på sida gassaren e vakumstyrt (?) å ikkje spessielt slitesterke dinna forgassaren å alle dippeduttane på den. so e vel ikkje stort mykje meir verde enn 500 kan ej tenke mej. so he den ei slike ordning me heile forbrenningskammeret i stempela. toppen heite vel 631 å passa ikkje på andre 8v rødblokke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 k-motor er en dritt-motor! skal ha motorbytte i min etterhvert på sikt:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 okei...har hørt mye ba om k motor jg da, menmen,dette kan dere volvo folk bedre en meg,er opel mann jg vøtt.... men hvilken type volvo motor anbefaler dere da? skal brukes i bilcross så d kan ikke være noe turbo greier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 okei...har hørt mye ba om k motor jg da, menmen,dette kan dere volvo folk bedre en meg,er opel mann jg vøtt.... men hvilken type volvo motor anbefaler dere da? skal brukes i bilcross så d kan ikke være noe turbo greier.... B230 E, beste i forhold t pris, ville eg sagt jaffal Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 B230 E, beste i forhold t pris, ville eg sagt jaffal okei...og det er med innsprut eller gasser? hk ca? hørt om mange som tar b230k,di sier d er beste i bilcross...ikke vet jg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fikk igjen 25.000kr for min K-motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fikk igjen 25.000kr for min K-motor ;) passe langt i fra original da ell..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 k-motor kan gjerne brukes i bilcross, bedre enn vanlig 230a der. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 styr unna b200k. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 okei...og det er med innsprut eller gasser? hk ca? hørt om mange som tar b230k,di sier d er beste i bilcross...ikke vet jg... b230e , er mekanisk innsprut , den sprekeste orginale sugemotoren som er levert vel... 130hk høg komp maskin!(untatt 242GT maskin -> hadde vel 150 hk..... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 b23e er den sterkeste, ble levert med 140hk rundt 83. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 okei...men hvor mye må jg gi for den typen da?... bra d er høy komp for d lønner seg i bilcross lixom..... men hvilken type tåler mest da? må ha noe som tåler griise bank..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hvis jg skal skaffe meg en sånn e type,burde d være 230 eller 23? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg