Figgi Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 så en sinnsykt pen honda integra når jeg var på jobb i natt:D det så ut som den hadde perlemors lakk, meget fin styling. spurte eieren hvor han holdte hus, og det var i Tromsø:( nedtur.. noen som vet noe om bilen? har ikke bilde av den:( Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c0zta Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D 1000 takk skal du ha, I love you<3 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Syns den svarte Integran som holder hus heggelia (ikke langt fra bardufoss) er penere,skal se om jeg får gravd fram noen bilder. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 går den i tromsø???? yodude den har jeg ikke sett Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 sa no ivetrfall at han skulle dit + at han snakka tromsødialekt Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D 1000 takk skal du ha, I love you<3 ey, fjortislock står på! :D Pen bil, men kan godt si jeg har sett penere Integra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c0zta Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det var kompisen min sin Integra, han solgte den på Torsdag til en nordfra.. Kjipt å måtte se den gå.. jaja, får sikkert et godt liv der oppe! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ey, fjortislock står på! :D Pen bil, men kan godt si jeg har sett penere Integra. jaok, jeg tok litt av......veldig av. men det er bare så sjeldent at jeg får øye på en sånn bil.. syns den var så pen... kiddie Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Syns den svarte Integran som holder hus heggelia (ikke langt fra bardufoss) er penere,skal se om jeg får gravd fram noen bilder. den er ikke her lenger.. han har flyttet til drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Integra? I Tromsø? "Why wasn't I told!?" EDIT: Har noen navnet på eieren, eller må jeg stikke til Biltilsynet og spørre? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Du kan jo bare ringe BT på 06640 og spørre.. Skiltet er jo synlig. PS: Jeg synes det var dårlig gjort ang. at du ikke var blitt fortalt dette, da du er meget glad? i Honda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 PS: Jeg synes det var dårlig gjort ang. at du ikke var blitt fortalt dette, da du er meget glad? i Honda.. Ja, jeg ser vel egentlig på dette som et stikk i ryggen. Folk vet jo at jeg tilber bakken Hondaer ruller på. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ja, jeg ser vel egentlig på dette som et stikk i ryggen. Folk vet jo at jeg tilber bakken Hondaer ruller på. så lenge de er "JDM" da.... y0 skjønner ikke at du har interesse av denne her øyvind.. har jo 17" felger! det er jo blasfemi! jihad! krise! bilen er besudlet! Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 JDM overgår selvfølgelig det meste, men Integra er Integra (innenfor rimelighetens grenser), og jeg har aldri før sett en Live. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg