Gå til innhold

hvem her driver med bilcross/rallycross/rally?

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

Kjører bilcross junior med Volvo 142.

Startet i 2005-sesongen da jeg endelig ble 16. Har kjørt både med min Volvo 142, og Pappa's Opel Ascona B.

 

I år satset det stort, og etter planen skal jeg kjøre 16 løp i år!

Årets høydepunkter er; Jarlsbergracet, Vår og Høstvelta, Frontmestermøte, Smådølfestivalen, men kjører for å gjøre det bra på Juniorlandsfinalen på Bø i år, det kan bli moro!:)

 

Hva har du gjort med din 142 Michael?

litt "små" ting under panseret og litt små ting med understellet :D

du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt "små" ting under panseret og litt små ting med understellet :D

du da?

 

Hehe, jaha! Hva vil "småting" si da??;)

 

Hehe, vil jo ikke si for mye, men siden du er en som kjører 140 så kan jeg jo si litt....

 

Har gjort mye med motor, understell, dempere, oppstiving av karosseri, jobbet for å få lang fjæringsvei blant annet..

 

Mer sier jeg ikke før du sier hva du har gjort med din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaha! Hva vil "småting" si da??;)

 

Hehe, vil jo ikke si for mye, men siden du er en som kjører 140 så kan jeg jo si litt....

 

Har gjort mye med motor, understell, dempere, oppstiving av karosseri, jobbet for å få lang fjæringsvei blant annet..

 

Mer sier jeg ikke før du sier hva du har gjort med din;)

ook :)

tar ikke det her tror jeg :D

så lenge det er mulig, så vil jeg beholde bilen min :)

 

edit: det er den jan bakken kjørte med på landsfinalen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt opp 16 løp på løpsoversikten i år..

Første løpet er på Jarlsbergracet 22 april NMK Tønsberg som kjøres på Jarlsberg Travbane! Går FORT!:) Vårvelta på lyngås NMK Drammen helgen etter det igjen 29-30 April, 13-14 Mai på NMK Kongsberg kanskje NMK Gardermoen 20 mai, hvertfall NMK Bø 27 mai...

 

Så skal jeg og kjøre, 10 Juni NMK Kongsberg, 17-18 Juni NMK Modum & Sigdal, 1-2 Juli NMK Bø, 8-9 Juli Frontmestermøte NMK Gardermoen, 28-30 Juli Smådølfestivalen NMK Nore & Uvdal, 5 August NMK Modum & Sigdal, 12-13 August NMK Kongsberg, 2 September Juniorlandsfinale NMK Bø, 17-18 September Høstvelta NMK Drammen, og klubbløp...

 

Alt avhenger jo at jeg har bil å kjøre med til alle løpene... Håper virkelig jeg fortsatt har Volvo'n til Juniorlandsfinalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

morro å se hvor mange det faktisk er som kjører her på forumet:D

 

og litt oppdatering: kjører nå en opel ascona B 4d berlina med volvo b21(23 i følge noen men) og selvfølgelig esab-sperre, gullabo forran, indysport bak(13'':( )... sier ikke mer enn det:D... motoren er orginal. med sånn spare-gasser på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår