Gå til innhold

hvem her driver med bilcross/rallycross/rally?

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

da er jo rallycross nasjonal genialt for deg da:D..

 

helt enig der, det var slik jeg følte det også! Ville ikke legge jobb i en bil jeg mistet når jeg skulle kjøre løp, men da ble velget enkelt... RCN!

 

Her kan du legge så mye/lite du vil i bilen, ha det morro, og ta med deg bilen hjem!

 

Prøv det, å kjøre på bane samtidig med en annen gjeng gærninger for full spiker for å komme først over streken, kan ikke samenlingnes med så mye!

 

Helt rått!

 

Mvh

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helt enig der, det var slik jeg følte det også! Ville ikke legge jobb i en bil jeg mistet når jeg skulle kjøre løp, men da ble velget enkelt... RCN!

 

Her kan du legge så mye/lite du vil i bilen, ha det morro, og ta med deg bilen hjem!

 

Prøv det, å kjøre på bane samtidig med en annen gjeng gærninger for full spiker for å komme først over streken, kan ikke samenlingnes med så mye!

 

Helt rått!

 

Mvh

LSR

 

 

ja rallycross er også noe man kan komme seg videre på.. har man først råd til det, så er det noe å bygge på:D... håper jeg en gang kommer meg til rallycross stadiet:D

 

syns også det er kjempe godt miljø mellom rallycross og bilcross folka, man kan lixom prate med alt og alle nesten når man er på løp og det er også et lite pluss ved å drive med det syns jeg:D

 

men så du kjører rcn??... kjørt på noen baner i buskerud??..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre, jeg er fra Fredrikstad og er helt fersk, kun kjørt Gardermoen (trening) og Momarken (løp). Men jeg synes miljøet er suverent så langt, alltid hjelp å få fra både bilcross og rallycross folk! Mange driver jo med begge!

Morro er det!:volvsmile

 

LSR

 

okei.. men si i fra i bilcrossforumet når sesongen starter hvilke løp du stiller opp:D...

 

ja miljøet i rally/bil-cross er helt knall:D... mange som driver med begge deler ja, hadde jo 2 stykker i teamet mitt som dro med seg saab 900 i rcn, og saab 900 i bilcross... på samme løpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. men si i fra i bilcrossforumet når sesongen starter hvilke løp du stiller opp:D...

 

ja miljøet i rally/bil-cross er helt knall:D... mange som driver med begge deler ja, hadde jo 2 stykker i teamet mitt som dro med seg saab 900 i rcn, og saab 900 i bilcross... på samme løpet

 

 

Det skal jeg gjøre!:drive2

 

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører bilcross, fadern kjører store super.. Så er å se på de fleste bakkeløp og rallycrossstevner også...

 

så teamet ditt på kraby.. 1dagers løp.. var ganske bra kjørt av juniorene i teamet ditt:D.. kjørte dere noe mot en blå opel kadett stv?... han jeg var der for å se på:d...

 

gikk greit de 245'ene som var der fra høgda racing gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så teamet ditt på kraby.. 1dagers løp.. var ganske bra kjørt av juniorene i teamet ditt:D.. kjørte dere noe mot en blå opel kadett stv?... han jeg var der for å se på:d...

 

gikk greit de 245'ene som var der fra høgda racing gitt

 

Er jo junior jeg og da! :) hehe.. Stasjonsvogna var antagelig mi den:P Hvis det var ei jævli bolkete ei? Ordentlig fæl ei...

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeii.. ja, var vel det.. så det var en litt bulkete og en som var nybygd.... begge gikk brukbart:D:D.. mista du bilen din?

 

Mista bilen helga etter på Dokka.... Den nybygde var en kompis sin, den ble solgt det løpet mener jeg å huske....:P hehe

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår