Grinder_MB Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 er meeeeeeget ny i dette.. ser folk som "mekker" sin egen kasse ved hjelp av form fra et hjørne i bilen, f.eks på sidene i baggasje rommet... hva gjør jeg, og hva trenger jeg? vet at det går an å dekke til området med sølvpapir, plat osv..... Men i etterarbeid, viss jeg skal trekke over en basskasse... da kan jeg ta et pleezepledd fra ikea f.eks?` Hva skal jeg smøre over der med etter at jeg har trekt det over og festa d? Polyester? Need answers... damndamn Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kan noen skrive en komplett glassfiber guide å lime den øverst på forumet. Skal snart i gang med litt glassfiber selv og tror det kunne vært meget praktisk med noen gode råd fra noen med litt erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 finner all info dere trenger på kompositt forumet her.. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=606 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg