Gå til innhold

trenger litt hjelp, sprengte et org. element i MB w124...

Ranger emnet


Big-Boy

Anbefalte innlegg

Hei, var på en liten lode tur.. og hadde litt høy musikk, da orginal elementet på merca mi (w124sedan) framme på høyre siden gjikk til faens, så lurte på hvordan jeg kunne kobble dette fra? fant ikke ut hvordan jeg fikk skrudd de ut? takkler ikke den flaffringa lengre

 

trenger seriøst hjelp hær:( får håpe det er noen som kan hjelpe meg da..:)

 

Mvh, Chris Smith

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, var på en liten lode tur.. og hadde litt høy musikk, da orginal elementet på merca mi (w124sedan) framme på høyre siden gjikk til faens, så lurte på hvordan jeg kunne kobble dette fra? fant ikke ut hvordan jeg fikk skrudd de ut? takkler ikke den flaffringa lengre

 

trenger seriøst hjelp hær:( får håpe det er noen som kan hjelpe meg da..:)

 

Mvh, Chris Smith

 

 

Den svarte listen på siden av nettingen vippes opp i den enden som er lengst unna frontruta og trekkes mot deg.

Under den listen finner du 2 skruer.

Skru løs disse og vips så kommer du til høyttaleren.

Høyttaleren sitter i et fjærbelastet klips og kan dras rett opp.

Ca. 20cm. fra elementet er sitter det en kobling på ledningen, denne løsnes ved at du vrir på kontakten.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, fikk til igår ja, etter litt styr:P hehe, uansett fant ut at det ikke var standard element (tror jeg iallefall..) var Apline DDC-R13A som sto inni dær, regner med de ikke er til salgs lengre, så noen som har noen gode 13cm høytalere og anbefale?:)

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, fikk til igår ja, etter litt styr:P hehe, uansett fant ut at det ikke var standard element (tror jeg iallefall..) var Apline DDC-R13A som sto inni dær, regner med de ikke er til salgs lengre, så noen som har noen gode 13cm høytalere og anbefale?:)

 

Caliber css124 er tilpasset w124 (derfor betegnelse css124):

http://www.mercefreaken.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4206&highlight=caliber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår