Gå til innhold

bilen min :)

Ranger emnet

Audi_Quattro

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte eg kunne slenge opp ein post om bilen min :)

Kjøpte denne av ein løk som prøvde å lura meg =p men da resulterte med at eg lurte han og fekk pruta den masse... fekk den til slutt for ein hemmelig pris, og har fiksa den opp i kjørbar stand. Har rustbehandla understellet skifta alt av bremser, justert motor (einaste som mangeler er ein temp føler) og noken lister som er litt dårlige skal byttes. Så bilen er stort sett ferdig, venter bare på lappen no, som forhåpentlig vis kommer om 7 mnd.

Motor:

Orginal, men har planer om ein liten effektøkning. Økonomien som stopper meg :P og siden eg bare er 17 år og skal gå på skule i 2 år til, så tillater den ikkje så masse :P

Understell:

Cobra 40mm senkefjærer.

Audio:

Cdspiller Pioneer DEH-P80MP

2x 5" Pioneer frontsett

2x 1" Pioneer Satelitter framme

Boss 1600W 4 ch forsterker

Boss 2x 12" RIP-128 700W

JBL 2x 6x9" p953 330W

Spille kjempe bra synest eg :)

Ekstriør:

(sommer)

Canonica 17x8

Goodyear Eagle F1 215/40/17 dekk

(vinter)

Orginale audi 6,5x14" som er lakka kvite.

175/65/14 piggdekk

Har ikkje råd til plastic :P

bilen%20min%2002.03.06%20002.jpg

bilen%20min%2002.03.06%20003.jpg

bilen%20min%2002.03.06%20004.jpg

bilen%20min%2002.03.06%20005.jpg

Bare til å komme med tilbakemeldinger =)

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den audien der var utrolig pen. Gå for helrøde baklys hvis det ikke alllerede sitter på (vanskelig å se på bildene da de er så mørke) og kanskje litt mere senk.

Hadde droppet alle planer om RS2 fanger osv da det ikke er mange slike Audier igjen som ikke er blitt OppH%#et.

Kanskje 2stk fete enderør med chrome tut?

Baklys selger de her www.custom-auto-craft.com

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk =) senkesettet er nytt, det gamle var 40/40 det og, men bilen blei litt høgare med det nye =P har heilraude bak lykter ;) akkuratt no så står den for det meste i garagen... lære kjører i den av og til... me har nokk av biler å velga mellom ;) noken som veit kor store "dysene" på denne bilen er? er KE III-jetronic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE få på noe plastikk greier a? plis..det ødelegger bare disse fine bilene..di er fetest med feite felger..og kanskje bare nettinggrill og øyelokk..helrøde lykter..hviteblinkere og feks linselykter fra rs2 ellerno...ikke no oppjalla plast..MEGET pen bil ja:D

Jo også ta av merkene bak :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk =) senkesettet er nytt, det gamle var 40/40 det og, men bilen blei litt høgare med det nye =P har heilraude bak lykter ;) akkuratt no så står den for det meste i garagen... lære kjører i den av og til... me har nokk av biler å velga mellom ;) noken som veit kor store "dysene" på denne bilen er? er KE III-jetronic...

KE III-jetronic? Er det 10V motoren du har da eller? Var nesten dønn lik bilen min det der, samme farge, bare jeg har 20V og 1988 modell. Min har såkalt MPI injection.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE få på noe plastikk greier a? plis..det ødelegger bare disse fine bilene..di er fetest med feite felger..og kanskje bare nettinggrill og øyelokk..helrøde lykter..hviteblinkere og feks linselykter fra rs2 ellerno...ikke no oppjalla plast..MEGET pen bil ja:D

Jo også ta av merkene bak :)

Øyelokk og nettinggrill er jalla. Holde den enkel og grei syntes jeg er best. Så lenge du har den quattro grillen med de små firkantene så er det utrolig pent.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KE III-jetronic? Er det 10V motoren du har da eller? Var nesten dønn lik bilen min det der, samme farge, bare jeg har 20V og 1988 modell. Min har såkalt MPI injection.

er 10v ja... fungere heilt greit for meg :)

Skal ikkje fjerne noken merker... har tenkt litt på bad look, det kan eg lage gratis :) grillen skal beholdest, liker ikkje netting :P skal ikkje skifte blinklysa på frammskjermen heller... er finest med svarte når bilen er mørk... og koffor klare blinklys når bilen er mørk og det er røde lys bak? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noken som veit kor følaren til kaldstarten ligger forresten???

I venstre øvre fremkant av motoren (ved slangetilkoplingen for kjølevannet) sitter det temp.følere som gir temperaturverdier til hjernen (og temp-måleren inni bilen). Hjernen i sin tur styrer kaldstartsdysa som befinner seg under innsugsmanifolden sånn ca mellom sylinder 3 og 4.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I venstre øvre fremkant av motoren (ved slangetilkoplingen for kjølevannet) sitter det temp.følere som gir temperaturverdier til hjernen (og temp-måleren inni bilen). Hjernen i sin tur styrer kaldstartsdysa som befinner seg under innsugsmanifolden sånn ca mellom sylinder 3 og 4.

Den øvre da, den som sitter på undersiden styrer temp instrumentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øvre da, den som sitter på undersiden styrer temp instrumentet.

Den store med fire tilkoplinger på.

T er for temp-måler i instrument.

R er for A/C

+ er pluss

C er til temp. varsellampe

Giveren til hjernen sitter på undersiden av rørtilkoplingen.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider