Gå til innhold

Bytte Topp-pakkning GTR

Ranger emnet


Skistan

Anbefalte innlegg

Er sikkert noen som har byttet topp pakkning på en gtr før meg. Har AKKURAT byttet klutsj selv, har aldri gjort det så er litt stlt, men etter ca en uke så tror jeg topp-pakkningen røyk. Alt tyder på det i allefall. Mistet omtrent all motoreffekt osv. KAn kanskje være ventilene? Noen fremgangsmåte på hvordan jeg kan finne det ut? Men uansett så lurte jeg på om noen har en 'How to' ang bytte av denne pakkningen?? Eller er det like greit å få ett verksted til å gjøre det? Evt pris på verksted?

Takker for all hjelp jeg kan få :)

 

-Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert noen som har byttet topp pakkning på en gtr før meg. Har AKKURAT byttet klutsj selv, har aldri gjort det så er litt stlt, men etter ca en uke så tror jeg topp-pakkningen røyk. Alt tyder på det i allefall. Mistet omtrent all motoreffekt osv. KAn kanskje være ventilene? Noen fremgangsmåte på hvordan jeg kan finne det ut? Men uansett så lurte jeg på om noen har en 'How to' ang bytte av denne pakkningen?? Eller er det like greit å få ett verksted til å gjøre det? Evt pris på verksted?

Takker for all hjelp jeg kan få :)

 

-Trond

 

Hei.

 

Med de symptomene der, vil jeg ikke si at det er sikkert toppakningen som har gått. En normal clutchjobb har ingenting med topp pakningen å gjøre.

 

Ser du er fra "Norge". Om du vil ha litt "hands on" hjelp, kan du sende meg en PM, så skal jeg hjelpe deg om du ikke er for langt unna (Norge er ett ganske stort land, gitt).

 

mvh

 

:hello:

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår