Knett Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 passform og pris ? Har sendt dem mail, venter på svar. Hvilken spoiler/vinge passer på Volvo 760? Noen som har bilder så man kan se? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Har sendt dem mail, venter på svar. Hvilken spoiler/vinge passer på Volvo 760? Noen som har bilder så man kan se? den var meint til spoilershop.se linken... men men , http://www.bcb.no -> plast o son , der finner du bilde av vinder osv t 740 / 760 osv... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Folk på svenska 740 klubben sitt forum har klaget litt på passformen... men det er jo støpt i glassfiber etter orginale add-on deler så det skal jo passe fint! Prisen står vel på websidene? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 den var meint til spoilershop.se linken... men men , http://www.bcb.no -> plast o son , der finner du bilde av vinder osv t 740 / 760 osv... Det er dem jeg har sendt mail til. Fant ingen priser på nettsiden Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Det er dem jeg har sendt mail til. Fant ingen priser på nettsiden okai :) fine!!!! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 okai :) fine!!!! Eg har add on frontleppene til spoilershop. Er støpt i originale former. Står Volvo på dei. :win Men var ein god del pussing for og få dei fine. Og passforma var ikkje 100% men grei nok. Korleis resten er veit eg ikkje. Kjøpte berre frontlepper. Huska ikkje prisen, men var ikkje so veldig billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Eg har add on frontleppene til spoilershop. Er støpt i originale former. Står Volvo på dei. :win Men var ein god del pussing for og få dei fine. Og passforma var ikkje 100% men grei nok. Korleis resten er veit eg ikkje. Kjøpte berre frontlepper. Huska ikkje prisen, men var ikkje so veldig billig. har front , trenger kun side og bak. evt kun bak , har kansje noen sider på gang.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 har front , trenger kun side og bak. evt kun bak , har kansje noen sider på gang.. Du får feste leppene dine godt... mine ble stjålet her forleden :( Mine var bare skrudd fast, man skal egentlig bruke karosseri-lim og lime dritten fast og :op Angrer på at jeg ikke gjorde det nå, for å si det sånn. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Du får feste leppene dine godt... mine ble stjålet her forleden :( Mine var bare skrudd fast, man skal egentlig bruke karosseri-lim og lime dritten fast og :op Angrer på at jeg ikke gjorde det nå, for å si det sånn. hmmm , får vel ta lim på jobb (karosseriverksted) da og feste di skikkeli!!! *kondolerer med tapet ditt* Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvilket lim er optimalt for å montere styling? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvilket lim er optimalt for å montere styling? Sikaflex... hehe... :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Kombinert med skruer? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 har front , trenger kun side og bak. evt kun bak , har kansje noen sider på gang.. Den bakre delen får du faktisk fortsatt ny hos Volvo :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kombinert med skruer? Mhm, står så i monteringsanvisningen til ADD-on-kittet fra Volvo. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Den bakre delen får du faktisk fortsatt ny hos Volvo :thumb åå? sikker ? nåken så har inne og ? spørte på bilforum stavanger , dei meinte eg måtte t SAM for å skaffe nåke. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg