B230ft Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 bildene av 242'en ble veldig dårlige..men gi meg en dag med fint vær så skal dere få noen orntlie godbiter!! ikke lett å ta bra bilder av mørk bil når det er mørkt ute gitt! lurer på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Venter fortsatt på at du skal senke, Ronny... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 men i helvette ka gjør du oppe nå!? begynt med kveldskift du og..? går dag dene ugå eg så tror eg hoppe i køyå nå! ja må få gang på godkjenning å fram me litt finver/vilje så skjer d..samt soting av baklys, 10W pærer oppe og nere i blink/kjørelys og 5W i hovedlykt.. og vekk med 2 kansje 3runder fremme og 2runder bak.. for å ikke snakke om soting! håper litt på å få det gjort i helgå..men tvile på det går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Skift, ja. Men den der juletrebelysningå i fronten må du legga i fra deg. Clean is real! Har forresten mesteparten av et svart interiør liggande te deg, ser ikkje ut te at eg får brug for det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ka du har då? eg e egentlig nokså klar! han 740turbo eller ka an hette(huske ikkje heilt) me jaffal her fra stavanger, va me ud i garasjen i dag så satt eg på en tur me han, å han har skinnstolar fra 940, satan d va godt! men d eg trenge e vel egentligt golvtrekk, underdel av dash, dørtrekk å div deksler.. har du d?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ka du har då? eg e egentlig nokså klar! han 740turbo eller ka an hette(huske ikkje heilt) me jaffal her fra stavanger, va me ud i garasjen i dag så satt eg på en tur me han, å han har skinnstolar fra 940, satan d va godt! men d eg trenge e vel egentligt golvtrekk, underdel av dash, dørtrekk å div deksler.. har du d?:D takker for skrøyt b230ft :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 heldige faen...DU ER KVITT SNØEN.... fine biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 jadda.. hva har vi sagt om å ta bilder av biler i mørke.. og snøen er vekk her og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 ka du har då? eg e egentlig nokså klar! han 740turbo eller ka an hette(huske ikkje heilt) me jaffal her fra stavanger, va me ud i garasjen i dag så satt eg på en tur me han, å han har skinnstolar fra 940, satan d va godt! men d eg trenge e vel egentligt golvtrekk, underdel av dash, dørtrekk å div deksler.. har du d?:D Har dash, tepper, fleste paneler, dørtrekk, men ikkje setene. Snakkes ein dag så fixe me d. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 så d e så å sei komplett uten setene då..? me den snowcapen.. har du/ska du brukan? viss ikkje komme eg å hente me ein gang:D hehe ja snøen e vekke, men ville MYE heller hatt reine fine kvite snø enn de skitne våte veiene som e her! nyvaska bil+ en hall tur på motorveien= like skitten bil igjen!!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 hehe eg e nokså heldigge eg, siden man isje ser driden på den sølvfarga turbowagnen min så lett Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg