Hazert Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Så pent ut, ass! :thumb Gjort lignende før, eller? Ser ut som det ble veldig proft resultat! :) hehe, takk takk:) Aldri gjort dette før nei, for å være helt ærlig har jeg aldri pusset noe, grunnet, lakkert og klarlakka før :P så dette kommer fra ren naturtalent;) neida, hehe:P men faktisk første gangen ja, ble skikkelig fint, ser ut som nytt alt sammen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Da er alt ferdi lakkert og klart;) Bare en liten times tørking til nå før jeg monterer det i bilen:) Dette ble bra, utrolig fornøyd:) Skal ta et bilde etter jeg har montert etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ser dritbra ut! Lakker du selve luftsakene og? De "rillene" luften går ut av? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ser dritbra ut! Lakker du selve luftsakene og? De "rillene" luften går ut av? :) Nej, de får bare være slik de er, trur det er finest:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Da er alt montert i bilen:) Ble veldig fornøyd, såg skikkeli bra ut nå:) Må vaske interiøret snart, hehe. Har ikke verdens beste kamera heller:( Noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Se der ja, ble jævli stilig.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Helrått! Du hadde fortjent et bedre kamera. Dessuten, det er vel enda bedre reallife, enn på biler? Flott arbeid! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Det ble sinnsykt bra, bedre i virkeligheten enn på bilder ja:) Får se om jeg spanderer på meg et nytt kamera også snart:) Etter lyktene nå blir det vel grill å badlook, må høre om pris på lakkering også til sveiset badlook :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Da er alt montert i bilen:)Ble veldig fornøyd, såg skikkeli bra ut nå:) Må vaske interiøret snart, hehe. Har ikke verdens beste kamera heller:( Planer om å lakke mer eller? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 må lakke her også! lakket det samme som du har gjort i min bil, pluss rundt dørhåndtaket!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Planer om å lakke mer eller? Hmm vet ikke, kanskje slik som _buzz_ viste:) må lakke her også! lakket det samme som du har gjort i min bil, pluss rundt dørhåndtaket!! jo kanskje det:) får bli senere, ny arbeiduke nå:( får ikke så mye tid da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Da har jeg hentet første lass av deler som skulle komme til interiøret, blir bra med nytt;) Kommer vel mere snart, noe måtte bestilles fra tyskland. Kjedet meg litt også i dag, så jeg la opp en bestilling til:P Panserforlenger og 2 rillers emblemfri grill. hmm, jaja, billig.. så bestilte, kommer i lag med lyktene om 14daga;) spent på hvordan fronten blir med ny grill, badlook og de svarte lyktene. hmm, håper det blir bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tore81 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 gratulerer med grombil kim:) ser veldig fin ut,har enda ikke sett den i real life,men ring en dag du er ute og ruller, de lyktene du har på nå,viss du skal selge de skal jeg ha de, ene frontlykten min har fått en fin sprekke,så er ikke så veldig bra når den skal selges:( bra du beholdte felgene fra gti`en, så veldig bra ut på vr6`en:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bare jeg som liker quadlights eller? Nope.. Du er ikke alene... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Da har jeg hentet første lass av deler som skulle komme til interiøret, blir bra med nytt;) Kommer vel mere snart, noe måtte bestilles fra tyskland. Kjedet meg litt også i dag, så jeg la opp en bestilling til:P Panserforlenger og 2 rillers emblemfri grill. hmm, jaja, billig.. så bestilte, kommer i lag med lyktene om 14daga;) spent på hvordan fronten blir med ny grill, badlook og de svarte lyktene. hmm, håper det blir bra:) Er det nye orginaldeler du har handlet? Lyst til å dele med oss hva disse delene kostet? Sikkert flere enn meg som så noe de manglet/ville erstatte på dette bildet ;) Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg