breakken Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jeg skal kjøpe meg sub og forsterker, men rockford er dyrt.. no annet dere vil anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 vel, litt mer info skader ikke... prisklasse, effekt, type? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 musikksmak, bilmodell...? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Helix blue serien forsterkere er meget prisgunstig og spiller meget bra . Også flotte tester å vise til . Kommer litt an på oppsettet ellers, har noen flotte 5 kanalere på tilbud . Når det gjelder woofer er det jo mye å velge i ta en titt på tilbuds torget . Ellers ta kontakt om det er noe . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 jeg skal kjøpe meg sub og forsterker, men rockford er dyrt.. no annet dere vil anbefale? Ring meg på 90139894, eller send en mail til audio_art@c2i.net, så skal vi vel fikse noe til deg også. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg