Gå til innhold

Vallåkraträffen 2006

Ranger emnet


slire_sladd

Anbefalte innlegg

kommer det noen bilder fra noen slitne langveisfarende her idag da tru??? møtte en rød s60 el s80 på vei ned som så ut som en skikkelig show-winner.

 

 

???????....

 

Vallåkra-treffet er ikke før neste helg(19/8-20/8)!!

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit folkens!

 

Jeg, bruttern og tre andre kompiser skal nedover. Vi drar natt til lørdag og har bestilt overnatting til søndag på et herberge i Landskrona. I år skal vi kjøre min særdeles lite driftssikre Chevrolet G30. Ser dere en havarert van på høyre veiskulder så nøl ikke med å plukke oss opp. Det hadde vært hyggelig...

 

Reodor F

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der noen ganger,men blir trolig ikke i år... (les: 2 små unger,lang tur for de..) Må nok vente til neste år jeg ,men har da noen som skal ned å gi meg fyldig rapport og bilder.. (for de med volvo : galleriet til broderen på http://www.vikeboe.com blir oppdatert med nye bilder fra treffet i løpet av mnd etterpå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur der i helgen, greit med liv i Helsingborg lørdag kveld, helt til pålisen fikk nok :(

Var på treffet på søndag, synd med det elendige været, ble gjørmebad deluxe.

Fikk knipsa noen bilder da, de ligger ute på http://www.fiberoptisk.net/album/thumbnails.php?album=3

 

Noen fler som har no film/bilder fra Helsingborg/vallåkra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte meg fast med vanen etter 1 meter da vi skulle kjøre ut fra parkeringsplassen på søndag, men heldigvis sto en hjullaster klar for å dra oss løs. Tapte minimalt med tid og i tillegg fikk vi kjøre snarveien ut av området... Kledd i langstøvler og Forsvarets regntøy hadde jeg det som plommen i egget inne på selve området. Men jeg skal aldri dra dit både lørdag og søndag flere ganger. Lørdagen var temmelig tam, selv om været var bra.

 

Reodor F

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår