StianG Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 har en bilcross-sierra med en 2L motor, toppen er høvlet 2mm portet og en 2,3L v6 forgasser + 2,5toms eksos. hvilken kam bør jeg bruke? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 ingen? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Enem A8 kanskje? Beregnet for skikkelig hardkjør, kan nok være du må ha dobbelt innsug og 2 forgassere. Se på tabellen på denne siden, så finner du det som passer deg best. http://www.enem.se/kamaxlar.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hmmm....fortsto ikke så mye av tabellen. Men dobbelt innsug osv. tror jeg ikke jeg gidder å koste på bilen, er jo trossalt bare en bilcrossbil. Takker for svar! Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 bare send dem en mail hvor du skriver specs på motoren din, og at den brukes til bilcross, så finner de riktig kam for deg. Du får svar på en dags tid, veldig bra service Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_CQ Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Kent Cams FR30 evt 34. Funker fint på ~std motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 bare send dem en mail hvor du skriver specs på motoren din, og at den brukes til bilcross, så finner de riktig kam for deg. Du får svar på en dags tid, veldig bra service Kent Cams FR30 evt 34. Funker fint på ~std motor. OK, takker for svar, spurte på ett bilcross-forum og der var det en som hadde ett kamsett tilsalgs, fikk også med meg at den skal være under 300grader Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg