int Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 DET FUNKER SOM BARE DET!;) Gleder meg får se om jeg tar en svipp tur innom;) Du må jo det! Tryvann kan vente! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Du må jo det! Tryvann kan vente! :D vi får se på det.. tryvan kan sikkert vente men damene kan ikke vente vett...! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg kommer uansett ikke Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 int:vel,nå stiller vel mitt prosjekt litt annerledes enn ditt når det gjelder karroseri jobben som skal bli gjort nå.da er den absolutt ikke kjørbar,noe den ikke skal være de neste 6-8 ukene=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ah, hvis den ikke er kjørbar forstår jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 vi får se på det.. tryvan kan sikkert vente men damene kan ikke vente vett...! Du fåkke no kvinnfolk allikevel ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 TOP GUN, yosh_jt og jeg spoler ihvretfall nedover fra Jessheim i en flokk.. Og Birkelund virker det som om henger seg på.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 når er det dere drar fra jessheim på lørdag? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 når er det dere drar fra jessheim på lørdag? PM Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Jeg får ikke blitt med... Må jobbe doh Ikke det av bilen er så mye å vise frem ennå heller da men! Kos dere gutter, å for guds skyld... BILDER!!!! :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Du fåkke no kvinnfolk allikevel ;) ha ha ha... TAKK FOR DEN:P vi får se da vettø..:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ha ha ha... TAKK FOR DEN:P vi får se da vettø..:D Jeg kan bli med, så kan vi konkurrere :P Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Jeg kan bli med, så kan vi konkurrere :P ja ok!!! da ses vi på tryvan!:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Jeg får ikke mulighet til å møte opp.... Kjører ikke golf ned i dag nemlig... Volvo! hehe Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Har noen noe adresse til hvor Golf-treffet er..? Som i gateadresse.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg