ArraKiss Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Blei litt føkka Topictittel der men jeg er trøtt å orker ikke tenke.... Spørsmålet går som følger. Jeg skal hellakkere bilen min snart... Jeg er i utgangspunktet keen på å beholde samme fargen men lurte på om det er mulig å hive i noe slik at fargen blir mer som man ønsker. Eksempel.. jeg har lakkode LB5N - Indigoblå perleeffekt. Dersom jeg f.eks ønsker at det skal være mer lillaskjær i denne.... Hvordan går jeg frem da? Evt blande inn lilla flakes eller no...? Håper noen kyndige kan svare... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 henger meg på her, og håper svarene du får er nyttige for meg! :) det gjelder flakes og ett skimt av en anna farge. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
748R Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Fargen kan "brekkes" til hvordan du selv vil ha den. Er ikke noe hokus pokus det. Lakkverksteder kjøper ikke ferdige farger etter lakk koder, men blander dem selv. Ta kontakt med en lakkere så gjør han sikkert det for deg:o) Siter Riding Dirty.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
748R Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Kan legge inn "govere" sølv i den eller evt. "flakes" men dette krever endel mere jobb, da flakes trenger mye klarlakk og mellomsliping for at det skal bli fint.... Siter Riding Dirty.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hva du kan ha i? Først må du ha tilgang til ett blande verk med farger..... så bør du vite litt om farge blanding..... så kan du dele opp oppskriften og ta bort/legge til å forandre i oppskriften. Flake kan legges i eøøer legges utenpåfargen.... Det finnes mange muligheter...hihi...... Har selv blandeverk å triksa masse med farger.... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Bare å trikse og mikse, men husk for all del på hva slags farge du bruker og hvor mye ( prosentvis). eller Hvis du skal blande på ei blandeskål kan du bare bytte ut en av fargene du tilsetter i oppskriften med en annen, da er det bare å huske på hvilken lakk du byttet ut og hvilken lakk du erstattet med, så gjør blandeskålen resten. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg