Gå til innhold

Bare lyd forran ved avspilling av CD

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hei!

Satt inn "ny" spiller i bilen, en litt eldre Sony CD-spiller.

Tidligere satt det i en enda eldre JVC spiller med CD-skifter.

Greit nok, jeg sier eldre, men vi snakker om 1999 - 2003 eller noe sånt da :) Men de er helt vanlige, svarte, spillere. Ikke lysende og fancy som nå.

Uansett, alt var lagt opp fra før, og det funka fint.

Men da jeg satt i den nye spilleren var det kun lyd forran ved avspilling av CD. På radio er det lyd forran og bak. :(

Hva kan problemet være? Alt funka jo før?

Kan det være ødelagt utgang eller noe på spilleren? For radio funker jo helt fint, lyden går jo samme vei ut fra spilleren uansett?

Har et frontsett (5,25" eller noe + diskanter) forran, og 2 stk. 8" bak + diskanter. Og en eldre Alpine forsterker... om det har noe å si :)

Mine bilstereo-kunnskaper er lik null, så håper på litt hjelp.

Er vel ikke CD'en som er mugg? :rolleyes: Brant den i hui og hast i Media Player (Har opplevd at Media player brenner med lav lyd og litt variabel kvalitet), så jeg vet ikke hvor god den er? Kan alltids prøve med en annen CD etterpå :P

Men vil bare høre deres tanker...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte det som at alt var kobla til forsterker jeg. men det hørtest riktig ut ja. er det bare sony som har denne greia med at antenna går ned når du skrur av radioen??

den gamle spilleren min hadde jeg remten kobla til anternna og det skjedde da ikke noe når jeg skrudde av radioen

fy og mange skrive leifer a.. damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for mange svar... høres da ikke dumt ut det du nevner Transmedia :) Skal ned og sjekke nå.

Ruzlebiff: Voltmeter kan jeg bruke ;) Skal undersøke det om det ikke funker...

Takk igjen!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider