Gå til innhold

Skjøte høyttaller kabel ... Har det noe å si?

Ranger emnet

lector

Anbefalte innlegg

du, store ord skal få en helt ny betydning!!! har bygget utrolig mange anlegg, men dette blir det største.. Og hvis det er noen som kan bevise at noe større er bygget i en vanlig Sedan, vil jeg gjerne høre om det :)

:hello:

en bmw 525 e34 jeg hadde for to år siden hadde jeg 4stk kicker 15" l5 subber audison vrx mono blokk og 4 kanaler. 5sett med focal 165v2 frontsett.

tror ikke man klarer og få plass til noe stort mere enn det. seff kan man få plass til flere front sett, det har man altid plass til:) men dårlig med plass til flere subber utenom og måtte offra baksete da. men jeg hadde fortsatt baksete i denne bilen. finner selfølgelig ingen bilder nå da. skal se om jeg ikke finner noen bilder ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke alltid størst er best.........

OT: det har du nok rett i, men hva er egentlig best ??? samme hva som blir gjort, så finnes det alltids noen som skal klage og syte.. se på hva du selv driver med, er nok det som teller til syvende og sist.. bygger ikke for å vise det frem, men for egen tilfredstillelse !! hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt enig med sooocool her, skal man først legge mye penger i gode komponenter kreves det en skikkelig installasjon. Man hører faktisk forskjell på kabler! Dette gjelder signal- og høytalerkabler, samt strøm hvis man er pirkete. Jeg personlig ville ALDRI sjøtet høytalerkablene, ikke bare gir det meg en følelse av latskap og dårlig kvalitet, men det påvirker også lydbildet.

Hvis man har en 1500kroners cdspiller som drar et sett 6*9 GAS fra sviner'n er nok forskjellen minimal, men tro det eller ei, det ER hørbar forskjell. Selv på et "billig" anlegg(hvis man ønsker å kalle det det). Man må sette ting i sammenheng, uansett er gode kabler veldig viktig hvis man skal holde et relativt greit nivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt enig med sooocool her, skal man først legge mye penger i gode komponenter kreves det en skikkelig installasjon. Man hører faktisk forskjell på kabler! Dette gjelder signal- og høytalerkabler, samt strøm hvis man er pirkete.

Helt enig i dette jeg også. Hører lett forskjell på kabler, har kun prøvd det på hjemmeanlegg, selv i samme prisklasse så er det stor forskjell. Men så er det da mange også som mener at kabler til 10kr funker like godt som noen til 20k.. Jeg hører hvertfall forskjell.

Men mener også at i det større bildet, i ett normalt anlegg, kan det være lurere å skjøte kablene og heller bruke pengene du har spart på f.eks bedre komponentsett, eller faktisk å kjøpe cd'er å ikke bare høre på mp3, ligger mye forskjell der også;)

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider