Gå til innhold

Anbefaling til 215\45\\17, piggfrie vinterdekk?

Ranger emnet


doffenhardaua26

Anbefalte innlegg

Ville ikke satset på brett og fett, slik profil egnes ikke her på norske vinterføre.

 

Tror du vil seile litt med de :cocain:

 

Egner de seg ikke...??? har du bred erfaring om det du sier..? jeg MÅ ha 225/45 17" på min bil..Har ikke seila av veien enda jeg..

 

Men jeg bruker hakkapelita Q dekk på bilen min.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egner de seg ikke...??? har du bred erfaring om det du sier..? jeg MÅ ha 225/45 17" på min bil..Har ikke seila av veien enda jeg..

 

Men jeg bruker hakkapelita Q dekk på bilen min.

 

Er det nokian RSI dekk?Hvilke erfaringer har du med de?

 

Vurderer enter å kjøpe Toyo garit dekk til 1400 pr.stk eller nokian rsi til 1750 pr.stk..Hmm...lurer på hva jeg skal velge?Noen som har erfaringer med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nokian RSI dekk?Hvilke erfaringer har du med de?

 

Vurderer enter å kjøpe Toyo garit dekk til 1400 pr.stk eller nokian rsi til 1750 pr.stk..Hmm...lurer på hva jeg skal velge?Noen som har erfaringer med de?

 

Brukte Toyo 215/45x17 på min Coupe Q tidligere og har nå Nokian RSI 205/50x17. Nokså like i oppførsel, men RSI har et nyere mønster og er nok bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RSi er en nyere utgave av hakkapelittaa Q, veldig gode dekk!

Selv har jeg Continental ContiVikingContact 3 (puuh, langt navn) og dette er absolutt noe av det beste man kan få! Men vet ikke hva de har i den dimensjonen du skal ha, selv har jeg noe som minner mer om sykkeldekk...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår