eirwave Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hei. Skulle starte golfen min nå nettopp. Men vil ikke starte Den kinner som bare det, men ingen tegn til tenning. Olje lampe lyset bare blinker mens jeg kinner. Er det defekt bensinpumpe kanskje? Jeg starta bilen sist i går kvell og da startet den fint! Håper på svar raskt! Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Vet ikke hvordan det er på Golf da, men pleier å høre at bensinpumpen begynner å lage lyd fra seg når du tar på tenningen. Lav suselyd. Kommer ikke den så kan du sjekke sikringen og rèlet, og tilslutt sjekke om bensinpumpen får den spenningen den trenger :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 skru ut en plugg å se på den etter at du har prøvd å starte.. er den tørr får den ikke bensin.. er den våt, tenner den ikke Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Trenge ikke det engang, lukter bensin klart og tydlig hvis den ikke tender.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg